نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

۱۶ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

باید دانست که اتاق خواب کودکان از نظر روانشناسی در تمام دوران خردسالی ، منطقه خاص و مهمی برای کودک دلبند شما می باشد، به همین دلیل باید توجه داشته باشید که  برای رنگ آمیزی این فضا از رنگهای سرد و گرم با نظم و ترتیب خاصی استفاده کنید .

در حال حاضر ، متخصصان بر اساس نظریه روانشناسی به دنبال بهترین و به روز ترین رنگ ها برای اتاق خواب کودک هستند . این افراد معتقد اند که کودکان تحت تأثیر محیط قرار می گیرد ، با این اوصاف ، باید با توجه و دقت بالایی از رنگ ها برای دکوراسیون اتاق خواب آنها استفاده کرد .

روانشناسی رنگ بر اتاق خواب کودک

روانشناسی رنگ دکوراسیون اتاق کودک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۰۰ ، ۱۰:۱۹
نگار محمدی

درحقیقت همه می دانند که دکوراسیون اتاق خواب کودک میتواند نقش بسیار مهم و اساسی در رشد و ساختار کودک عزیزتان از همان زمان تولد نیز باشد . همچنین ، طبق نظریه سایر روانشناسان و کارشناسان مهمترین نکات کلیدی آن،  نوع رنگ، چیدمان، وسایل و سایر لوازم جانبی داخل اتاق کودک عزیزتان است که می تواند بر بالابردن انرژی کودک از زمان بچگی و نیز بر خلق خوی آن نیز تاثیرات موثری داشته باشد  . در این مواقع شما می توانید ، با انتخاب درست وسایل و چیدمان های متناسب و زیبا میتوانید اتاقی خاص و رویایی را برای کودک خود ایجاد کنید . با این اوصاف پیشنهاد می شود که ، در ادامه این مقاله ارزشمند   ویکی سرا با ما همراه باشید تا شما را با نکات موثر و با ارزش برای طراحی زیبای اتاق خواب کودک عزیزتان آشنا کنیم  .

دکوراسیون اتاق کودک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۰۰ ، ۱۶:۱۰
نگار محمدی

جالب است که در اصول فنگ شویی ، یکی از مهم ترین بخش خانه اتاق خواب آن است ، بنابراین ، بهتراست  که اتاق را مطابق با سلیقه دلخواه خود چیدمان کنید . باید دانست که اتاق خواب تنها برای استراحت نیست بلکه باید توجه داشته باشید که آرامش ایده آل و حس به دلنشینی را همراه با انرژی های فوق العاده مثبت به افراد منتقل می کند  .

قاعدتا اتاق خواب نماد شماست . بنابراین ، مطمئن باشید که هرگونه تغییر فنگ شویی که در اتاق خواب خود ایجاد نمائید ، انرژی بهتر و جالب تری را در اختیار شما قرار می دهد .

فراموش نکنید که مهمترین و خاص ترین اصل فنگ‌شویی در تمام نقاط منزل ، کمک به جریان انرژی مثبت و متوقف کردن یا به حداقل رساندن جریان انرژی های منفی می باشد  . علاوه بر این ، باید دانست که چگونه انرژی های مثبت را در محل زندگی خود حفظ کنید و از به هدر رفتن آنها جلوگیری کنید . بنابراین  ، لازم است که برای رعایت کردن اصول خاص فنگ‌شویی در چیدمان و وسایل اتاق خواب به راهنمایی مطالب زیر به طور کامل دقت نمائید  .

فنگ شویی اتاق خواب

فنگ شویی اتاق خواب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۰۰ ، ۱۱:۴۰
نگار محمدی

عدد کوا

درواقع عدد کوآ یا به نوعی می توان گفت که همان عدد شانس بخشی از علم ستاره‌ شناسی چینی و فنگ شویی می باشد ، بطور کلی ، اعتقاد دانشمندان علم فنگ شویی بر این اساس است که درک بهتر عدد کوا هر فرد بر رشد بالقوه آن و همچنین بر بهبود کلی زندگی اوتاثیرات خاص و باورنکردنی به جای میگذارد .

عدد کوا

در حالت کلی ، عدد کوا اصلی‌ ترین روش برای کشف و درک عناصر ، طبع و نیز درک میزان سازگاری انسان با محیط است . در همین راستا ، kuanumber بخشی از علم فنگ شویی است که به عنوان یک قانون برای ایجاد آرامش بهتر و انرژی مثبت در هر محیطی قابل استفاده است .

در مجموع ، kua هر فرد به فرد دیگری متغیر است . به طور کلی این عدد را با توجه به تاریخ تولد میلادی و جنسیت هر فردی محاسبه می گردد . به همین ترتیب ، روش محاسبه ، این اعداد برای مردان و زنان از قوانین خاصی پیروی میکند که در ادامه این مطلب به تشریح کامل روش محاسبه عدد کوا  می پردازیم :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۰۰ ، ۱۵:۲۷
نگار محمدی

رنگ سبز در دکوراسیون

تقریبا می دانید که دکوراسیون با رنگ سبز باعث حس آرامش و شادابی دلگرم کننده ای می شود و انرژی روزمره افراد را بصورت حیرت اوری افزایش می دهد . در حالت کلی می توان گفت که دکوراسیون با رنگ سبز برای چشم بسیار مناسب است . مسلما این رنگ ، سبب خلق و خوی فوق العاده تاثیر گذار ، آرامش واقعی  و  همچنین تعادل رفتار افراد جامعه میشود . بصورت کلی ، میدانید که سبز رنگی خاص و دوست داشتنی است که بیشتر در طبیعت یافت می شود و به معنی رنگی سرزنده  ، باروری ، طبیعت ، آسایش ، هماهنگی ، طراوت ، آزادی و شادی است .

رنگ سبز در دکوراسیون

در این مطلب قصد داریم تا شما را با رنگ با طراوت و شاداب سبز آشنا کنیم تا دریابید که چگونه میتوانید دکوراسیون جذاب و رویایی تر نیز داشته باشید . بنابراین ، بهتر است که برای کسب اطلاعات بیشتر ، در مورد این رنگ خاص و خواص بینظیر آن در دکوراسیون داخلی ادامه مقاله ویکی سرا را دنبال کنید تا خیلی راحتتر بتوانید این رنگ جذاب و رویایی را در دکوراسون منزل خود به کار ببرید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۰۰ ، ۱۵:۰۳
نگار محمدی

دکوراسیون رنگی

در حقیقت ، دنیایی که ما مردم در آن زندگی می کنیم ، دارای ترکیب رنگ های متنوع و زیبا می باشد . قائدتا انسان ها دارای سلیقه‌ های مختلف و علایق خاص  و ایده آل خود در انتخاب رنگ های زیبای جهان می باشند . با این اوصاف ، هر کسی دوست دارد خانه‌ اش را همانطور که باب میل خودش می خواهد رنگ آمیزی کند ، بنابراین ، دکوراسیون رنگی میتواند کمک فراوانی  به ما در این بازه داشته باشد  . زیرا رنگ ها می توانند تأثیر عمیقی بر خلق و خو و همچنین احساسات افراد به جای بگذارد . در مجموع، یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند و تاثیرگذار در چیدمان خانه استفاده از دکوراسیون رنگی بوده است .

دکوراسیون رنگی

گفتنی است که دکوراسیون رنگی به معنی تغییر دادن رنگهای پایه با رنگ های متفاوت بوده است . با استفاده از دکوراسیون رنگی میخواهیم محیط زندگی خود را تغییر داده و کمتر از یک رنگ در دکوراسیون منازل خود استفاده کنیم . در این مقاله ویکی سرا میخواهید به چند نمونه دکوراسیون رنگی در فضا مختلف خانه شما را آشنا کنیم .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۰۰ ، ۱۱:۲۹
نگار محمدی


در این مقاله می خواهیم شما عزیزان را با یک نوع آشپزخانه لاکچری و کلاسیک آشنا کنیم که نام آن جزیره آشپزخانه مدرن است که به طور کلی باعث ایجاد فضایی خاص در آشپزخانه می شود و از این رو ، توجه طراحان دکوراسیون آشپزخانه را به خود جذب کرده است . لازم به یاد آوری است که بدانید در سال 2021 با تغییر و افزایش تنوع در طراحی آن در میان طراحان و نیز مردم با استقبال بالایی مواجه شده اند و در این میان ، طرفداران جزیره مدرن نیز افزایش پیدا کردند .

جزیره آشپزخانه

جزیره آشپزخانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۰۰ ، ۱۰:۴۵
نگار محمدی

گفتنی است که کابینت های مدرن یکی از خاص ترین و به روز ترین کابینت های زیبا در طراحی آشپزخانه در سال جدید 2021 بوده اند . معمولا این مدل کابینت های مدرن برای آشپزخانه‌ها با ابعاد کوچک نیز بسیار پرطرفدار بوده و در همین حین ، باعث سادگی و آرامش بیشتری در فضای آشپزخانه میشوند . خوشبختانه خبر خوب برای شما خوانندگان گرامی اینست که ، این سبک کابینت  از نظر قیمت جزو دسته کابینت های مقرون به صرفه به شمار می آید . بنابراین باید مطمئن شوید که کابینت خاص در سال ۲۰۲۱ باعث زیبایی فوق العاده خاص در فضای خانه میشوند که در ادامه این مبحث برایتان شرح می دهیم .

کابینت مدرن

کابینت مدرن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۰۰ ، ۱۵:۳۱
نگار محمدی

هر زمانیکه صحبت از دکوراسیون یا رنگ آمیزی منزل شما می شود ، مسلما اولین چیزی که احتمال دارد به ذهن شما برسد ، این است که از چه رنگی استفاده کنیم تا بهترین و جذاب ترین ، ست رنگی یا مکمل رنگی را برایمان نمایان کند  و چشم انذار فوق العاده زیبایی را برایمان به ارمغان آورد . در ضمن این نکته مهم را مد نظر داشته باشید که انتخاب رنگی درست برای دکوراسیون خانه باعث زیبایی فضا نیز میشود .

ست رنگ طوسی در دکوراسیون در طول سالها محبوبیت ویژه خود را از دست نداده و از رنگ سفید و بژ در دکوراسیون منازل پیشی گرفته است . برخی از بهترین طراحان جهان که از تنوع رنگ هراسی ندارند از رنگ مختلف برای ساختن شاهکارهای معماری مدرن با موفقیت استفاده میکنند . در این مقاله ویکی سرا قصد داریم شما با ترکیب رنگی خاصی که با طوسی ست میشوند آشنا کنیم .

 

خاصیت رنگ طوسی در دکوراسیون

ست رنگی طوسی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۰۰ ، ۱۴:۲۱
نگار محمدی

 

مسلما شما میلیون ها بار یا شاید هم بیشتر ، توصیف دکوراسیون منزل روستایی را شنیده اید . این دکوراسیون یکی از سبک های طراحی در دکوراسیون داخلی بوده است . طراحی روستایی اغلب ساده ، درشت و بسیار زیبا توصیف می شود . در دکوراسیون روستیک بیشتر از مواد طبیعی مانند چوب خام ، سنگ و فلزات در طراحی استفاده میشود . ویکی سرا در این مقاله قصد دارد اطلاعات کاملی در خصوص این سبک دکوراسیون در اختیار شما قرار دهد . بدین منظور ، برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مقاله را دنبال کنید تا دانش خود را نسبت به این سبک طراحی افزایش دهید .

دکوراسیون روستیک

طراحی دکوراسیون روستیک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۰۰ ، ۱۳:۳۰
نگار محمدی