نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

آشنایی با کابینت آشپزخانه های گلاس

يكشنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۱، ۰۱:۴۵ ب.ظ

در این مبحث پرکاربرد می خواهیم در رابطه با کابینت های گلاس آشپزخانه که بسیار زیبا و لوکس هستند صحبت کنیم . اگر اشتباه نکرده باشیم ، تاکنون به مطالب مختلفی درخصوص کابینت مدرن و شیک برخورد کرده اید ؛ هم اکنون دراین مجله قصد داریم کابینت های گلاس را خدمتتان ارائه دهیم ، تا بطور کامل با این اشکاف بینظیر آشنا شوید و بتوانید از مدل های جذاب و نیز الگوهای مختلف و گوناگون آن  بصورت مختارانه استفاده کنید و به بهترین شکل ممکن یا همانطور که دوست دارید ، محیط آشپزخانه خود را تکمیل کنید .

بدانید و با خبر باشید که درک دقیق و تخصصی تر این متریال فوق العاده زیبا ، ذهن شما را برای انتخاب ایده آل و منحصر به فرد خود باز می کند ، دقت داشته باشید که این نشریه فقط و فقط مخصوص متخصصان و طراحان فعال و کاربلد حوزه معمار و دکوراسیون نیست ، بلکه افراد عادی هم می توانند دید خود را نسبت به مواد و نیز ساختارها و حتی متریال ها افزایش دهند و بهترین انتخاب را پیاده سازی کنند .

هم اکنون سوالی که پیش می آید اینست که آیا شما کاربران با انگیزه و فعال درفکر بازسازی و نیز تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود هستید؟ فارغ از هر موضوعی باید دانست که  انتخاب و نیز تشخیص بهترین روکش مناسب و خوب برای کابینت خود یکی از مراحل اصلی و مهم دربازسازی کابینت آشپزخانه می باشد! البته ناگفته نماند که یکی از برترین و جذاب ترین پوشش های مناسب و ایده آل برای تغییر فضای آشپزخانه ، استایل کابینت های گلاس است .

 

" کابینت آشپزخانه های گلاس "

 

هایگلاس

 

بطورمعمول می توان گفت که روکش کابینت ها می تواند ظاهر و نیز استایل کلی محیط شما را متمایز و لاکچری تر از دیگر فضای خانه کند . در این مواقع حساس باید قبل از هر گونه اقدامی به صورت دقیق و نیز اصولی کابینت آشپزخانه هایگلاس را درک کنید تا بتوانید عاقلانه و هوشمندانه ترعمل کنید و یکی از الگوهای مناسب و باکلاس را انتخاب نمائید . ناگفته نماند که درک این بخش مهم دقت و نیز تمرکز فوق العاده بالایی می خواهد. حال نوبت آن است که بدانید وآگاه باشید که های گلاس چیست و دارای چه ترکیبات و نیزمدل هایی می باشد .

بهتر است ازهمین ابتدای کار بدانید که هایگلاس فقط یک روکش زیبا و شیک است که بر روی سطح ام دی اف قرار می گیرد و به سطح آن زیبایی و جذابیت چشم نوازی می بخشد ؛ ضمنا این روکش از یک ماده پلکسی گلاس ساخته شده است که دوام نسبتا بالایی دارد ، حال که کاملا متوجه شده اید ، این بستر چشمگیر و خیره کننده تنها یک ماده است . در اصل باید گفت که این مایه دارای مدل های خاص و نیز ترکیب رنگی و استایل مختلف و متفاوتی است . همچنین این نکته را درنظر داشته باشید که درخشش و برق این اشکاف از هم نوعان خود چند برابر بیشترو گسترده تر است. در نهایت باید دانست که بیشتر صاحب خانه های لوکس ، مدرن و به روز ازاین ماده مهم برای جذاب تر کردن فضای تهیه و درست کردن غذا استفاده می کنند .

دقت کنید که اگر بخش بالای مبحث را دقیق و اصولی مطالعه و نیز بررسی کرده باشید ، حتما باخبر شده اید که کابینت هایگلاس چیست و دارای چه ترکیبات خاص و بینظیری است . به نوعی می توان گفت که کابینت های آشپزخانه های گلاس امروزه در گرید اول تقاضا قرار می گیرند. در واقع می توان گفت که برخلاف سایر سبک های محبوب و به دلنشین ، آنها بسیار مدرن ، براق و حتی آینده نگر هستند . خوب است بدانید که سطوح لوکس ، شیک و پر زرق و برق این شی پرطرفدار و لاکچری ، هر مشتری سخت پسندی را به سمت خود جذب می کند ، حواستان باشد که با همین مولفه خاص می توانید استایل محیط آشپزخانه خود را به طورکل تغییر دهید و از طرفی دیگر ، از حضور داشتن درآن مکان نهایت لذت را ببرید .

درمجموع هنگامی که به ارتقای آشپزخانه فکر می کنید ، کابینت ها همیشه در مرکز توجه قرار می گیرند . توجه داشته باشید که هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه مناسب ، باید جنس ، اندازه، سبک و نیز رنگ را مدنظر قرار دهید . پرداخت های براق ، مات ، طرح دار و ذره دار به عنوان یک سبک مدرن و شیک به نظر می آیند و همواره قادراست که استایل و اساس یک آشپزخانه را به طورکل تغییردهد و استایل امروزی و جدیدی را ایجاد کند .

به مراتب انواع گوناگون و مختلفی از کابینت های آشپزخانه هایگلاس وجود دارد که در ادامه قصد داریم بصورت دقیق و برنامه ریزی شده هر کدام از آنها را برایتان توضیح دهیم . درضمن ناگفته نماند که برای انتخاب کابینت آشپزخانه باید آنرا براساس عملکرد خاص و قدرت زیبایی شناسی بالا تقسیم بندی کنید .

 

" انواع کابینت های گلاس "

هم اکنون که با بسیاری از ایده های جذاب و ترفندها نیز آشنا شده اید ؛ حال می خواهیم یک توضیح کلی و جامع در رابطه با ماده تشکیل شده هایگلاس و نیز کابینت آن دراختیار شما کاربران گرامی قرار داده ایم، تا با شناخت بهتر و نیز درک جامع تری ازکابینت های هایگلاس ، بتوانید مدل ها و نیزالگوهای برتر و طلایی این محصول را بشناسید و از آنها برای تغییر فضای موردنظرخود استفاده کنید . اگر به دنبال درک بهتر مدل های دیگر هستید ، بهتر است که درادامه دانشنامه با ما همراه باشید .

 

مدلهای مختلف کابینت های گلاس »

  • کابینت مات
  • قفسه اکلیلی
  • گنجه طرح دار
  • لمی گلاس
  • پلی گلاس
  • اشکاف براق

 

کابینت هایگلاس مات

خوشبختانه کابینت هایگلاس مات دارای تیپ و چینش خاص و فوق العاده لاکچری است ، خوب است بدانید که این کالا دنیای طراحی آشپزخانه را تحت تأثیر قرار داده است . به این فکر می کنند که آیا روکش مات واقعا بهترین و با ارزش ترین انتخاب برای خانه شما است؟ هم اکنون برای رسیدن به یک جواب خوب این سوال جامع ، لازم است که الگوهای اجرا شده را با دقت بیشتری بررسی کنید ، باید دانست و آگاه بود که کابینت‌های روکش مات ، قادراست تا سر و صدای زیادی ایجاد کند و از طرفی دیگر نیز مهم است بدانید که بسیار ساده و راحت ، تمیز می شود . توجه کنید ،  قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد انتخاب کابینت آشپزخانه، همیشه نقاط قوت و نیز ضعف محصول را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید و انتخاب آن کنید . حال که با بخشی از خصوصیات و نشانه های این روکش آشنا شده اید ، می توانید بهترین تصمیم را بگیرید و به کمک آن محیط تهیه غذا را زیبا و خاص تر کنید .

شایان ذکر است که بدانید ، کابینت هایگلاس مات دارای کاربن های ساده ، زیبا و در عین حال ابتدایی است . همچنین وجود ترکیبات مختلف رنگی به شما دوست داران و طرفدارن تغییر دکوراسیون کمک می کند تا مختارانه و راحت تر یک کاربن را انتخاب نمائید و به کمک آن محیط  خود را بر اساس سلیقه منحصر به فرد خود زیبا و دوست داشتنی تر کنید . درنتیجه خالی از لطف نیست که بدانید ، کاربن خاکستری ، مشکی ، شکلاتی و نیز سفید این محصول بیشتر مورد تقاضای مردم قرار گرفته و طرفداران بیشتری را به خود جلب کرده است .

فراموش نکنید که کابینت هایگلاس مات به سادگی قابل تنظیف است و به ندرت احتمال دارد که کثیف شود . همیشه یادتان باشد که کابینت های گلاس مات توسط برندهای ایرانی، ترک و.. تولید می شود که هرکدام قیمت مختلف و متعددی دارد که در ادامه این خصوصیات و نیز نکات طلایی و برتربودن این ماده عالی رابرایتان بازگو می کنیم.

آیا نگران به وجود آمده لکه ها ، کثیفی ها یا خراش ها هستید ؟ به هیچ وجه جای نگرانی نیست ، زیرا برای رفع و نیز از بین بردن این دلهره بی مورد ، بهتر است ، روکش های مات را انتخاب کنید ، این سطوح کمتر کثیف می شود و اصلا لکه نمی گیرد . ضمنا حواستان باشد که این روکش نور کمتری را نسبت به الگوهای براق خود منعکس می کند .

از این نکته بسیارمهم نیز غافل نشوید که صاحب خانه‌هایی که آشپزخانه‌های بزرگ‌تر یا پلان‌های کف باز دارند نیز به سمت روکش کابینت‌های مات کشیده می‌شوند ، زیرا احساس می‌کنند که کابینت‌های براق بزرگ زمانی که بین نشیمن، ناهارخوری و قسمت‌های دیگر خانه به اشتراک گذاشته می‌شوند، می‌توانند «بیش از حد» براق و چالش برانگیز باشند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی