نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

آشنایی با تابلو پازلی و انواع مدل های برتر آن

پنجشنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۱، ۰۹:۲۰ ق.ظ

جالب است بدانید که تابلو پازلی یکی از متمایزترین و خاص ترین تجهیزات دکوری برای چیدمان و دکوراسیون منزل است که جلوه ای خاص و چشمگیری را به محیط می بخشد . اگر بخواهیم ساده تر بیان کنیم ، می توان گفت که با استفاده از یک و یا چند قاب پازلی شیک و با کلاس ، قادر هستید زیبایی و نیز جلای محیط زندگی خود را دو چندان کنید و از دیدن آن نیز لذت ببرید . برای جذاب شدن و خواستنی تر کردن فضای خانه خود می توانید از ترکیب چند بوم پازلی مورد پسند خود با ابعاد و نیز اندازه های مختلف و متفاوت استفاده کنید .

خوب است بدانید که تابلو های پازلی در برخی موارد خاص ، امکان دارد از هرشیء دکوری دیگری بیشتر به چشم بیاید و بیننده را به خود مجذوب کند .

درواقع اگر اغراق نباشد این شی دکوری ، می تواند نقش بسیار مهم و ارزشمندی را در زیباتر کردن دکوراسیون داخلی خانه شما عزیزان ایفا کند ، درضمن لازم به یادآوری است که این خاص بودن تنها از دریچه زیبایی ظاهری نیست و خوشبختانه می تواند ذوق و روح شما را به وجد آورد .

 

تابلوی پازلی خاص

تابلو پازلی

در این مبحث پرکاربرقصد داریم چند مدل اساسی و جذاب این محصول پرطرفدار را برای شما مخاطبین ارجمند شرح دهیم تا قبل از انتخاب و خرید یک شی تزیینی زیبا ، بتوانید دانش و اطلاعات منحصر به فرد خود را افزایش دهید و از گزینش خود هیچ زمانی پشیمان نشوید .

همیشه اولین سوالی که ممکن است ذهن شما را مشغول و درگیر کند ، اینست که یک تابلو پازلی به چه تابلویی میگویند و چه ویژگی های خاصی باید داشته باشد . در اینجا ما می خواهیم شما کاربران عزیز را با چند مدل تابلو دیواری پازلی جدید و امروزی آشنا کنیم ، تا کمکی شود که با خیال آسوده قاب پازلی خود را انتخاب نمائید و جلوه ای خاص و درعین حال رمانتیکی را مهمان خانه هایمان کنیم .

درحقیقت اگر بخواهید بدانید ، بوم پازلی می تواند محیط زندگی شما را فوق العاده زیبا و دگرگون کند ، به مراتب ، نگاه کردن و نیز لمس کردن این محصول متفاوت و خاص ، قادر است حال عمومی و روحی شما را به طرز باورنکردنی تغییر دهد . غالبا شاید تاکنون گمان می کردید که تابلوهای پازلی فقط نقش زینت بخشی را در فضای خانه و یا دکوراسیون داخلی محیط زندگی تان ایفا می کنند ، اما در اصل باید بگوئیم که اینگونه نیست ، خوشبختانه تابلوهای پازلی توانایی این را دارد که افراد را به سفری آن سوی سرزمین ها و کهکشان ها یا به گذشته های دوری ببرد ، درحالت عادی این شی می تواند احساسات قوی و افکار عمیقی را به بیننده القا کند .

همواره باید دانست که از دیگر جاذبه های یک تابلو دکوراتیو پازلی اینست که نگاه ها به آن ، توسط هر شخصی می تواند متفاوت باشد ، با این اوصاف ، اگر زیبایی بیشتری می خواهید به سراغ آن بروید . همچنین اگر ذهنی باز و بدون دغدغه فکری دارید ،بهتر است که الگوهای مختلف و جذاب این محصول را بعه ایده ها و ترفندهای خلاقانه خودتان طراحی کنید و از تماشای آن لذت کافی ببرید . ناگفته نماند که تابلوهای پازلی دارای طرح های باکلاس و نیز مدلهای لاکچری و شیک هستند . همیشه این نکته را مدنظر داشته باشد که یک طرح خوب و جذاب می تواند انرژی مثبت را راهی زندگی شما کند ، همینطور هم خلاف این موضوع نیز وجود دارد . بدین ترتیب ، بهتراست عاقلانه بوم پازلی خود را انتخاب کنید .

همیشه حواستان باشد که هیچ خانه ای بدون یک قطعه هنری کامل نمی شود ، باید دانست، جسارت آویزان کردن اشیا روی دیوارهای خالی ممکن است کمی دلهره آور و نگران کننده باشد ، زمانی که در نهایت فضای گالری را بسازید و هر روز عکس ها و نقاشی های مورد علاقه و زیبای خود را تحسین کنید، از خود تشکر خواهید کرد . با این وجود ، قبل از شروع ، نکات مهم و ضروری را باید بدانید .

لازم است بدانید که ویکی سرا با طراحان این گروه صحبت کرده است تا بایدها و نبایدهای زیادی را برای نمایش آثار هنری و خلاقانه در اختیار شما عزیزان همراه قرار دهد و شمارا را هوشیار کند .

 

الگوهای مختلف چیدمان تابلوهای دکوراتیو پازلی »

  • دکوراسیون نامیزان
  • چیدمان تابلو خطی 3 تایی
  • ترکیب گلدان با تابلوهای مختلف
  • چینش طاقچه ای
  • طراحی قفسه ای
  • قرار گیری تابلو ها به صورت افقی و بالا رونده

 

نکته مهم : دقت نمائید که باید هدف نهایی خود را قبل از انتخاب هر کدام از این تابلوهای پازلی زیبا و به دلنشین مشخص کنید ، آیا می خواهید این قاب محیط را تکمیل و کامل کند ؟ این نکته را به خاطر بسپارید که هر انسان طرز فکر مشخص و متفاوتی دارد ، از این رو هر فرد یک نوع بوم پازلی را می پسندد و انتخاب می کند ، چیزی که باید دانست ، اینست که آرشیوهای پازلی در کنار این که باید مفهومی را مشخص کنند ، ضمنا لازم است نشاط و نیز شادی و خوشحالی روزافزون  افراد را به شدت افزایش دهند .

 

دکوراسیون نامیزان

ناگفته نماند که این سبک دست شما را برای چیدمان کاملا باز می گذارد ، خوب است بدانید که چیدمان نامیزان به معنای عدم تعادل نیست ، بلکه در این سبک هم تعادل و توازن خاص و قابل قبولی وجود دارد . هرگز فراموش نکنید که این شکل قرار گیری برای قاب هایی با ابعاد و اندازه های مختلف مناسب و ایده آل است . باید دانست، الگوی نامیزان فوق العاده عالی و کارساز است . در همین راستا بهتر است بدانید که برای ایجاد دیوار تاکیدی می توانید از این نوع چینش خاص و متفاوت استفاده کنید و چشم افراد خانواده و مهمان ها را به یک نقطه مجذوب کنید .

نکته ای که باید دانست و همیشه بدان نیز توجه داشته باشید ، اینست که ابعاد دیوار برای این سبک چیدمان حائز اهمیت نیست . در اصل این طرح به شما اجازه می دهد که از اشکال مختلف و نیز رنگهای متفاوت و شاد استفاده کنید . بهتر است که در این بخش دکوراسیون رنگی را از یاد نبرید تا بتوانید خانه را زیباتر از آنچه هست به نمایش بگذارید و از طرفی ابعاد آن را به طرز عجیبی افزایش دهید . حال که صحبت از رنگ اتاق خواب شد ، لازم است که سری به مقاله ( چگونگی ایده آل نمودن رنگ اتاق خواب از نظر روانشناسی ! ) بزنید تا بتوانید برترین و خاص ترین رنگ را برای فضای استراحت خود انتخاب کنید  .

 

چیدمان افقی و بالا رونده

در واقع معماران و طراحان حرفه ای زبردست این گروه توصیه می‌کنند: « برای دیوارهای گالری با ابعاد بزرگ‌تر، از اندازه‌های مختلف این شی تزیینی پرطرفدار استفاده کنید ، زیرا چشم‌ها را به سراسر آرایش تابلو جلب می‌کند » . دقت کنید اگر این ظاهری است که می‌خواهید ایجاد کنید، سعی کنید از جفت کردن اندازه‌های یکسان با هم جدا خودداری کنید ، زیرا این کار باعث می‌شود طراحی کلی از هم گسیخته شود . ضمنا نباید فراموش کنید که در زمان چیدمان باید فرم های بزرگتر را در مرکز نگه دارید و حدود 25 درصد کل نمایشگر را با رنگ های روشن و مود دلخواه آذین بندی کنید .

 

قرار گیری تابلو ها به صورت افقی و بالا رونده

درنهایت رسیدیم به این مجموعه دلپذیر از قاب‌ها که برای فضای کاملاً سفید راهرو بسیار مناسب و معقولانه است . خوشبختانه این تیپ چیدمان و طراحی بیان کننده شخصیتی جذاب و سرگرم‌کننده نیز می باشد . این الگو به طرز عجیب و هوشمندانه ای قرار گرفته است ، حتی ممکن است فکر کنید که بدون برنامه ریزی دکوراسیون شده است ، اما باید گفت که اصلا این چنین نیست ، در مجموع برای چشمان آموزش دیده ( معماران و طراحان ) شواهدی از دقت و توجه بسیار بالا را نمایان می کند .

همچنین بهتر است که از این نکته اساسی نیز غافل نشوید که این پارتیشن دیواری دارای اشکال و اندازه های مختلف مورد استفاده است . به مراتب فرم های منطبق، به شما این اجازه را می دهد که هر شکلی را که بدان علاقه مند هستید و دوست دارید را پیاده سازی کنید و از آن لذت دوچندانی ببرید . در مجموع حواستان باشد که این تکنیک و چارچوب یکپارچگی خاص و بدون نقص ظاهری را به ارمغان می آورند ، بدون اینکه استریل و متقارن باشد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی