نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

ایده های برتر و ناب کابینت آشپزخانه کوچک

سه شنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳ ب.ظ

مسلما همه ما می دانیم که کابینت ها هم همانند آشپزخانه نیز قلب هر خانه ای است ، به طور معمول می توان گفت ؛ این شما هستید که با قدرت تخیل و نیز ایده پردازی های خلاقانه خود می توانید به بهترین شکل ممکن از فضای کوچک آشپزخانه بهره مند شوید . عمدتا برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک تان قادر هستید از مدلهای به روز و امروزی کابینت مینیمال استفاده کنید و اصلا اجازه ندهید هیچ فضایی پرت شود و از دست برود . بدین نکته نیز توجه داشته باشید که برای طراحی کابینت های جدید و شیک شما تنها به قلم ، مداد طراحی ، مصالح و یک ذهن خلاق و باهوش نیاز دارید . بهتر است که قبل از هرگونه  اقدامی شروع به سرچ الگوهای مختلف و جذاب اشکاف بزنید تا کاملا مطلع شوید که چه مدل هایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد

حتی مهم است بدانید که کوچک و نیز بزرگ بودن آشپزخانه فرق چندان ارزشمندی در الگویی که قرار است اجرا کنید ندارد ، در اصل شما کاربران عزیز می توانید هر طرح و نیز مدلی که می پسندید و دوست دارید را انتخاب کنید و از فضا نهایت استفاده را ببرید . به عنوان مثال : خوب است که برای افزایش دامنه حرکت خود در آشپزخانه از تجهیزات تاشوی زیبا و خاص استفاده کنید تا راحتتر به کابینت ها دسترسی داشته باشید .

دراینجا ما قصد داریم تا شما مخاطبین گرامی را با چند مدل جذاب کابینت های آشپزخانه کوچک آشنا کنیم .

خوشبختانه وجود متریال ها و مواد مختلف و متفاوت و نیز الگوهای فوق العاده عالی و جدید به شما این اجازه را می دهد تا آزادانه بیندیشید و جسورانه عمل کنید . در حالت ایده آل می توان گفت که ابعاد و نیز ارتفاع کابینت های آشپزخانه باید برای همه افراد خانواده مناسب و شایسته باشد ، در واقع بعد از طراحی و انتخاب مدل کابینت باید زمان زیادی را صرف کنید تا تمام متریال های مورد استفاده برای ساخت و تولید کابینت را دریابید ، با تمام این توضیحات ، درست است که این بخش زمان زیادی را از شما می گیرد ؛ ولی در عوض به شما کمک می کند تا معقولانه وعاقلانه تر یک ماده را انتخاب کنید و همیشه از نتیجه کار نهایی خود راضی و خوشحال باشید .

 

" مدل های مختلف کابینت آشپزخانه کوچک "

خبر خوبی که در این مطلب وجود دارد و می توان بدان نیز اشاره کرد ، افرادی هستند که عاشق و علاقه مند به استفاده از حداکثر کابینت در مکان تهیه غذا هستند ، می توانند بدون هیچ گونه نگرانی و دلهره از این محصول متفاوت استفاده کنند .

( نکته کلیدی : حتما شما عزیزان همراه به فکر منحصر به فرد کردن فضای ساده پخت و پز هستید ، اما در همین راستا بهتر است که اجازه ندهید انتخاب های شخصی دیگران شما را گیج و سردرگم کند . ) دقت داشته باشید که اکثر کابینت های مینیمال ، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و از طرفی به شما این اجازه را میدهد که آزادنه و راحت تر در بین کابینت ها حرکت کنید و کارهایی که دوست دارید را انجام دهید ، ( همچنین مهم است که این نکته را هرگز فراموش نکنید که اندک بودن ابعاد و نیز اندازه کابینت ارتباطی به خصوصیات و نیز ویژگی های آن ندارد ) . همیشه این نکته را مدنظرتان داشته باشید که آشپزخانه کوچک باید به نحو درستی چیدمان شود که ابعاد واقعی آن از آنچه که شما میبینید ، کمتر و محدود تر باشد .

هم اکنون اگر تمایل به دریافت ایده های بیشتر و متفاوت تر برای آشپزخانه کوچک خود هستید ، پیشنهاد ما اینست که تا پایان مقاله ما را همراهی کنید .


در واقع حتما همه شما خوانندگان عزیز میدانید و آگاه هستید که کوچک بودن متراژ مربع کابینت هرگز نباید مانع از دریافت پتانسیل های مختلف و متنوع در این مکان مهم و خاص که بیشتر وقت خانم ها در این محیط سپری می شود ، شود ، حتی ممکن است بعضی مواقع از روش‌های بی‌شماری که وجود دارد حیرت زده شوید ، اما خوشبختانه اصلا جای نگرانی نیست ؛ چون با این راهکارها شما می توانید حتی کوچک‌ترین کابینت های خود را بزرگ جلوه دهید، البته باید توجه داشته باشید که ذخیره سازی و نیز استفاده بهینه و دقیق از فضا را هیچگاه از ذهن خود خارج نکنید .

ناگفته نماند که نکات و ترفندهای زیادی وجود دارد که باعث می شود آشپزخانه شما جادار ، شیک و در عین حال کاربردی و با کلاس به نظر برسد .

در این مبحث پرمحتوا ما می خواهیم ، الگوهای مختلف آشپزخانه کوچک را خدمتتان عرض نمائیم ، تا به شما نشان دهیم که چگونه می توانید این مکان را بصورت ایده آل و خواستنی که باب میل خودتان باشد ، چیدمان و دکوراسیون کنید . همان طور که گفته شد ، برای دکوراسیون آپارتمان کوچک نیز باید از کابینت های مختلف و خوشرنگ استفاده کنید و از تماشا کردن و نیز با نظم شدن محیط زندگی خود لذت ببرید .

آگاه باشید که برای چیدمان آشپزخانه کوچک ، باید برنامه ریزی دقیقی کنید و زمان زیادی را برای آن صرف کنید ، توجه کنید که این مکان باید شامل ؛ فضای تهیه غذا، محوطه قرار گیری منظم ظروف آشپزی و تجهیزات غذاخوری باشد . در نهایت باید دانست که یک پلان کار آمد و دقیق در کنار زیبا کردن مکان ، حس خوب و قابل تحسینی را به شما ، مهمانهای محترم و نیز اعضای خانواده انتقال دهد .

 

آشپزخانه سنتی حلالی

همیشه این نکته را زمینه اطلاعات شخصی خود کنید که طراحی کابینت آشپزخانه روستایی فقط مربوط به سبک آشپزخانه‌ای نیست که تصمیم می‌گیرید از آن استفاده کنید ، بلکه معمولا حالت و نیز انرژی ای است که از محیط خود دریافت می کنید . دقت داشته باشید ؛ برای اینکه یک محیط تهیه غذای لاکچری و مجلل برای خود ایجاد کنید ، لازم است که نظر و احساس خود را با دقت بیشتری تحلیل و بررسی کنید ، در مجموع بهتر است که برخی از جزئیات عتیقه یا زیورآلات را که از قبل دوست‌  داشتید را به این مکان اضافه کنید . درضمن همیشه یادتان باشد که یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌ها برای دستیابی به جذابیت روستایی در آشپزخانه ، تهیه چیزی است که در تصور خودتان دارید .

همواره برای ساخت و تولید این کابینت زیبا و در عین حال ساده ، شما میتوانید از متریال های مختلفی از جمله : ورقه های ملامینه و ترموود استفاده کنید ، هرگز فراموش نشود که قبل از هر کاری متر و نیز ابزار های مورد نیاز خود را تهیه کنید و سپس شروع به ساخت این کانتر جایگذاری ظروف کنید . بعد از اتمام مراحل اندازه گیری کابینت ،حالا نوبت آن است مدل خود را انتخاب کنید و به وسیله آن ادامه کار را انجام دهید . 

مهم است بدانید که به دلیل ابعاد و نیز اندازه متفاوت آشپزخانه کوچک ، باید این اشکاف را جدا و اختصاصی سفارش دهید ، در اصل باید بدانید که این تک بودن دو حالت مختلف و خاصی را شرح می دهد ، به مراتب می توان گفت که نقطه مثبت این الگوی استایل متمایز ، بر جسته و آنتیک این جنس است ، به غیر از آن به شما اجازه می دهد که حتی از هر نقطه کوچکی به صورت بهینه استفاده کنید ، درضمن نباید از این نکته نیز غافل شد که جنبه منفی این محصول قیمت گران و سرسام آور بودن آن است ، قطعا همه شما میدانید که اختصاصی و متفاوت بودن پول نیز وقت زیادی را می طلبد . حالا این شما هستید که ببینید برای خاص شدن  و جذابتر شدن ، حاضر هستید هزینه زیادی را پرداخت کنید یا نه !

 

کابینت آشپزخانه یکپارچه

خوشبختانه کابینت آشپزخانه یکپارچه دارای استایل و نیز تیپ خاص و متمایزی می باشد ، خوب است بدانید که با استفاده از این اشکاف دیگر شما کمبود فضا ندارید ، بلکه قادر هستید به تمام تجهیزات و نیز وسایل خود نظم و ترتیب خاصی بدهید و با اطمینان خاطر ایده آل از بشقاب های خود استفاده کنید . این نکته را به خاطر بسپارید که با این سبک کابینت شما حجم بالایی از اشکاف را در اختیار دارید . به طور معمول ، این قفسه دارای گوشه های خمیده ملایم ای است .

معمولا کابینت های یکپارچه از زمین تا سقف امتداد دارد ، این محصول به شما این اجازه را می دهد که از فضای آشپزخانه به صورت دقیق تر استفاده نمائید . ضمنا این نکته را فراموش نکنید که برای ساخت و نیز تولید این کالای شیک و ارزشمند شما می توانید از چوب های خاص و نیز متریال های متفاوت و شگفت انگیزی استفاده کنید و از آن لذت ببرید .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی