نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

اصولا دیزاین و تزیین دیوار پشت تلویزیون ، هنری خلاقانه و زمان بری می باشد که جلوه زیبا و چشمگیری را به محیط خانه القا می کند و به نوبه خود مهم و تاثیرگذار است . هم اکنون که تصمیم گرفته اید دیوار پشت  تلویزیون خود را با سبکی که مناسب و شایسته آن است به نمایش بگذارید ، خوب است که ابتدا این سوال را از خودتان بپرسید که چگونه طرح خاص و مورد نظر را دریابیم و از آن استفاده کنیم .

شاید هنوز بسیاری از شما ندانید که دیوارهای نگه دارنده تلویزیون یکی از ویژگی های مهم و کاربردی اتاق تی وی روم است . به نوعی می توان گفت که دوستداران و علاقه مندان این قطعه می‌خواهند دیوار پشت جعبه‌ تلویزیون با افتخار یک زاویه دید مطلوب ایجاد کند ، بدین ترتیب ، شما عزیزان می توانید از تجهیزات و المان های دکوری ساده و نیز پیچیده استفاده کنید و این محیط خاص را به بهترین شکل ممکن برای آنها آذین بندی و زبا سازی کنید ، همچنین این ملزومات اضافی فضای ذخیره سازی بیشتری را در اختیار شما سروران عزیز قرار می دهد .

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

تزیین دیوار پشت تلویزیون

همچنان این نکته را در نظر داشته باشید که شاید اغلب افراد پس از چیدمان تلویزیون بر روی دیوار یا سطح به فکر زیبا تر کردن فضای پشت یا اطراف این شی گرانبها و سر گرم کننده برمی آیند ،

همینطور سوال دومی که باید از خودتان بپرسید ، اینست که چگونه این پنل ساده و معمولی را از نظر بصری جذاب تر و امروزی تر کنیم ؟

به مراتب ، گالری دیواری یک راه فوق العاده عالی و لاکچری برای مقابله با این چالش می باشد .

دقت داشته باشید که اگر فرد کنجکاو و خلاق و در عین حال باهوشی باشید ، بدون هیچ گونه شک و تردیدی این مکان را به بهترین شکل موجود دیزاین و طراحی می کنید . در نهایت ، تنها با کمی نو آوری جدید و ایده پردازی های امروزی می توانید این مکان را برای خود و عزیزانتان تکمیل کنید .

درهمین راستا ویکی سرا به کمک ما آمده است تا بهترین روش های زیبا و امروزی را برای چیدمان یک گالری دیواری و قرار دادن تلویزیون را به ما ارائه دهد .

در اصل تلویزیون یک نوع شیء تزیینی و سرگرم کننده برای هر خانه ای است . در حالت عادی ، بسیاری از ما ، دوست داریم تلویزیون در امتداد دیوار مرکزی اتاق نشیمن یا مثلا اتاق خواب قرار گیرد ، اما درهمین راستا ، همیشه این سوال پیش می آید و ذهن را مشغول می کند که با دیوار پشت تلویزیون خود چه کار کنیم تا زیبا تر به چشم بیاید ؟ توجه کنید که قبلاً به این موضوع پرداخته‌ایم که چگونه تزیین میز تلویزیون را انجام دهیم، اما واقعا چگونه می‌توان اطراف تلویزیون را تزئین کرد؟ در حالت معمول ممکن است این یک مشکل کوچک و پیش پا افتاده به نظر برسد، اما در حقیقت یکی از متداول ترین و رایج ترین سوالات طراحی داخلی می باشد که بسیاری از طراحان کاربلد و خبره را در فکر فرو برده است .

به عنوان مثال ؛ مشتریان همیشه از خود می‌پرسند : آیا باید آثار هنری و خلاقانه ای را دور تلویزیون آویزان کنیم؟ یا دیوار پشت تلویزیون را خالی بگذاریم ؟ گیاهان یا قفسه کتاب را در دو طرف آن قرار دهیم ؟  . در کل می خواهیم بگوئیم که ایده ها و گزینه های زیادی برای طراحی داخلی دیوار تلویزیون وجود دارد ! دراین مواقع حساس و مهم برای دریافت بهترین و به روز ترین ایده های تزیین دیوار سیستم نمایش فیلم همراه ما باشید تا بهتر با ایده ها و ترفند های جدید نیز آشنا شوید .

 

دیزاین دیوار پشت تلویزیون به روش های جدید

خوب است بدانید که تزیین دیوار پشت تلویزیون برای چندین دهه در مرکز توجه قرار دارد ، در حالت کلی از آنجایی که الکترونیک از دیرباز بخش جدایی ناپذیر فضای داخلی  است ، به مراتب وظیفه تطبیق و زیبا سازی فضای اطراف این  تجهیزات بر عهده  صاحبان خانه ها ، آپارتمان ها ، طراحان و همچنین معماران داخلی می باشد . همچنین از این نکته مهم نیز غافل نشوید که پیش از این، تلویزیون ها بر روی پایه های تلویزیون و ماژول های دیواری مخصوص نصب می شدند . در واقع هر دوی این گزینه‌ها امروزه مورد تقاضای بیشتر اشخاص هستند . همچنین بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که در چند دهه اخیر نصب تلویزیون بر روی دیوار در جایگاه نخست و ویژه ای قرار گرفته است .

بطور معمول طراحان و مهندسان رشته معماری از ابتدا به دنبال تجهیزات خاص و متنوع و درعین حال زیبا برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون بوده اند ، امروزه این تکنیک‌ها به تکامل خود ادامه می‌دهند و دیوارهای برجسته تبدیل به موضوعی برای تحسین و راهی ایده آل و خوب برای منحصر به فرد کردن اتاق نشیمن یا اتاق خواب می‌شوند . البته، شما عزیزان خوش سلیقه ، قادر هستید دیوار پشت تلویزیون و اطراف آن را «خالی» بگذارید .

درحقیقت می توان گفت که شما خوانندگان ارجمند و گرامی با استفاده از سبک و نیز مدلهای مختلف و گوناگون می توانید این مکان را هر همانطور که دوست دارید دیزاین کنید . مثلا اگر احساس می کنید چیزی بر روی دیوار خود کم دارید ، میتواند از دیوار برجسته پشت تلویزیون استفاده کنید و این محیط را به طور کامل تغییر دهید و به وسیله تجهیزات مختلف دیگر از شلوغ و پلوغ شدن مکان نیز جلوگیری کنید .

 

رنگ یا گچ های تزئینی

از همین ابتدا بهتر است بدانید که یک دیوار صاف و برجسته ، ساده ترین و بهترین راه برای ایجاد یک لهجه رسا است . در اینصورت اصلا نیازی به استفاده از دکور اضافی ندارید و شما فقط با استفاده از گچ های تزیینی یا همان گچ برگ های زیبا و شیک می توانید این سطح عمودی خاص را برای خود طراحی کنید و از دیدن آن نیز لذت ببرید . در همین راستا ، بیشتر طراحان حرفه ای از رنگهای تیره این ماده برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون استفاده می کنند ، این نکته را به خاطر بسپارید و هرگز فراموش نکنید که این محصول با سبک های مینیمالیسم، اسکاندیناوی و ژاپنی مطابقت نزدیکی دارد . تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید ، انتخاب صحیح و درست رنگ است. همچنین بهتر است بدانید که این متریال از نظر قیمتی تا حدودی مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد. خوشبختانه گچ تزئینی به دلیل بافت گویاتر، سطح را به طور قابل توجهی احیا می کند . درمجموع بهتر است بدانید که با گچ تزیینی هر آنچه را که در ذهن خود دارید را می توانید پیاده سازی کنید .

 

ساخت دیوار تاکیدی در پشت تلویزیون

باید بدین نکته مهم نیز دقت داشته باشید که هنگام تزئین دیوار برجسته که تلویزیون بر روی آن قرار دارد ، هیچ چیز نباید در لذت بردن از فیلم ها، اخبار یا برنامه های عصرانه مورد علاقه شما اختلال ایجاد کند . به همین دلیل است که ارزش آن را دارد که از جزئیات یا مواد چشمگیر و فوق العاده روشن با بافت بیش از حد حجیم چشم پوشی کنید . با این وجود ، نباید نگران باشید و این بدان معنا نیست که گزینه‌های شما محدود می‌شوند. درمموع ایده‌های و ترفند های زیادی برای ایجاد یک دیوار سفارشی وجود دارد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی