نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

در ابتدا باید دانست که سنگ اسلب چیست و دارای چه مدلها و اشکال بالقوه ای است ؟

اگر شما عزیزان نیز مایل باشید ، می خواهیم کاملا عامیانه و صریح خدمتتان توضیح دهیم که سنگ اسلب را می توانید با استفاده از سنگ های مختلف و متنوع درست کنید .

به مراتب وقتی در رابطه با مکان های استفاده از سنگ فکر می کنید ، اولین فضاهایی که به فکر شما خطور می کند و ذهن شمارا مشغول می کند، محیط خارج و داخل ساختمان است . در واقع می توان گفت که این دو بخش ، زیر مجموعه های گسترده و جذابی دارد .

حتما اکثریت شما کاربران محترم میدانید که بسیاری از افراد در زمان های قدیم فقط از سنگ برای ساختن آپارتمان و خانه های خود استفاده می کردند . همان طور که با خبر هستید ، دامنه مدل ها و نیز اشکال سنگ ، بسیار گسترده و هموار است ، به همین خاطر قادر هستید از سنگ های مختلف برای ساخت تجهیزات متمایز خانه و نیز دکوراسیون آن استفاده کنید ، در همین راستا می توان گفت که از مرسوم ترین و رایج ترین مکان های استفاده از سنگ می توان به کف سازی ، دکوراسیون پالگرد راه پله ، دیزاین دیوار ها و اشیاء منزل نیز اشاره کرد .

امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی ، مهندسان خبره و کاربلد صنایع تولید و ساخت پوشش های جدید قادر شدند با استفاده از سنگ خام ، فرآورده جدیدی به نام سنگ اسلب را تولید کنند . خوشبختانه این ماده علاوه بر خصوصیات های خاص یک سنگ خام ، دارای مزیت های خاص و بیشماری است . با این اوصاف ، بیشتر طراحان و معماران دکوراسیون داخلی از این سنگ زیبا و به دلنشین برای چیدمان و تزیین خانه ها نیز استفاده می کنند . بدین ترتیب ، شما عزیزان برای پیاده سازی سبک های مختلف معماری داخلی ، قادر هستید یکی از مدلهای خاص و زیبای سنگ اسلب را برگزینید .

در ادامه این مبحث فوق العاده مفید و پرکاربرد ، می خواهیم روش ساخت این سنگ زیبا و گرانبها را خدمتتان شرح دهیم :

سنگ اسلب

 

سنگ اسلب چیست؟

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۰۱ ، ۰۹:۵۳
نگار محمدی