نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

هر زمانیکه صحبت از دکوراسیون یا رنگ آمیزی منزل شما می شود ، مسلما اولین چیزی که احتمال دارد به ذهن شما برسد ، این است که از چه رنگی استفاده کنیم تا بهترین و جذاب ترین ، ست رنگی یا مکمل رنگی را برایمان نمایان کند  و چشم انذار فوق العاده زیبایی را برایمان به ارمغان آورد . در ضمن این نکته مهم را مد نظر داشته باشید که انتخاب رنگی درست برای دکوراسیون خانه باعث زیبایی فضا نیز میشود .

ست رنگ طوسی در دکوراسیون در طول سالها محبوبیت ویژه خود را از دست نداده و از رنگ سفید و بژ در دکوراسیون منازل پیشی گرفته است . برخی از بهترین طراحان جهان که از تنوع رنگ هراسی ندارند از رنگ مختلف برای ساختن شاهکارهای معماری مدرن با موفقیت استفاده میکنند . در این مقاله ویکی سرا قصد داریم شما با ترکیب رنگی خاصی که با طوسی ست میشوند آشنا کنیم .

 

خاصیت رنگ طوسی در دکوراسیون

ست رنگی طوسی

 


این توصیه مهم را زمینه اطلاعات خود کنید که این نوع رنگ از ماهیت خنثی برخوردار است ، می توان آن را با رنگ های دیگر ترکیب کرده و در دکوراسیون استفاده کنیم . بهتر است بدانید در بافت خاکستری هیچ رنگی به صورت نامطلوب حضور پیدا نمیکند. در واقع خنثی بودن این نوع رنگ امکان ترکیب و تلفیق مناسب با دیگر رنگ ها را به خوبی به وجود می آورد. با یک انتخاب ماهرانه و درست از طیف رنگی خاکستری می توان بهترین طراحی های داخلی دکوراسیون را انجام داد .

 

طیف رنگ خاکستری

بیشتر شما در این زمینه آگاهی لازم را دارید که رنگ خاکستری از طیف های مختلفی برخوردار است . بنابراین باید از طیف های متناسب با فضای مورد نظر استفاده کنید. برای مثال انتخاب رنگ خاکستری تیره برای اینکه فضای اتاق شما درخشش بیشتری داشته باشد . همچنین رنگ طوسی حس آرام بخشی را به محیط القا میکند . بهتر است رنگ خاکستری روشن را جهت رنگ آمیزی دیوار انتخاب کنید. این نکته مهم را فراموش نکنید که بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی از رنگ سفید و طوسی استفاده کنید تا خانه ای شاد تر داشته باشید . رنگ خاکستری برای دیوار به بهترین شکل با رنگ های شاد همچون سفید، آبی و سبز متعادل می شود . بنابراین می توان از ترکیب این رنگ های مختلف به صورت ماهرانه استفاده کرد.

 

مکمل رنگ طوسی در دکوراسیون

می دانیم که رنگ نقش مهمی را در دکوراسیون داخلی خانه ایفا می کند . به طور کلی رنگ میتواند تاثیر عمیقی بر خلق و خو و احساسات انسان به جای بگذارد. یکی از رنگ خاص و قدیمی در دکوراسیون خانه رنگ طوسی بوده است . از طوسی امروزه در دکوراسیون مدرن بیشتر فضا خانه استفاده میشود و نیز تاثیر فوق العاده بر بدن و زندگی به جای میگذارد .

ست رنگ طوسی در دکوراسیون به عنوان رنگی سنگین و خاص در چیدمان منازل شناخته میشود  و مورد استفاده قرار میگیرد . بهتر است داشتن خود را نسبت به ترکیب رنگی ها نیز افزایش دهیم . این موضوع باعث میشود تا خانه ای با دکوراسیون خاص تری نیز داشته باشیم . در ادامه به ترکیب رنگی مناسب که با خاکستری ست میشود میپردازیم .

 

ترکیب طوسی و سبز روشن

عجیب است که گاهی اوقات با تفکر متفاوتی از رنگ های متضاد در دکوراسیون خانه های خود استفاده کنیم . به عنوان مثال ، ست رنگ طوسی با سبز القا کننده طبیعت است و فضایی زیبایی را در اختیار ما قرار میدهد . برای اتاق کوچک این ترکیب رنگ بسیار مناسب بوده است . زیرا می خواهید با ترکیب رنگی مختلف حس جنب و جوش و روحیه ای را ارتقا دهیم . این ترکیب می تواند به همان اندازه در مکان ها و فضا های دیگر خانه که می خواهید روحیه ای شاد و سرزنده ایجاد کند .

 

آمیختن رنگ سفید و طوسی

معمولا سایه های ظریف و آرام رنگ خاکستری گاهی از نظر بصری بیشترین و بهترین جذابیت ممکن را دارد . بهتر است که از ست رنگ طوسی وسفید کرکی در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید . این ست رنگی جذاب و به دلنشین ، یکی از تمیزترین و ظریف ترین انتخاب ها برای دکوراسیون خانه است .دقت نمائید که با این ترکیب می توانید ظاهری آرام و دنج برای خانه خود نیز ایجاد کنید و تعادل مناسبی در دکوراسیون فضا خانه ایجاد کرده تا از سر درگمی رهایی یابیم . طراحان اغلب این ترکیب چشم نواز را در محل زندگی ، اتاق خواب یا هر فضایی که برای استراحت است انتخاب و مورد استفاده قرار میدهند .

 

ترکیب نعنایی و طوسی

در حالت ایده آل امروزی ،  یکی از بهترین  ترکیبات عناصر سبز و آبی  است  که تجلی گر کف دریا هستند توجهکنید که  وقتی با طوسی ترکیب شوند باعث زیبایی محیط میشوند . این ست رنگ ظاهری نرم و عجیب را به تصویر می کشد . این ترکیب بسیار مدرن است و به فضای داخلی شما جذابیت جهانی می بخشد . ترکیب را در آشپزخانه و فضاهای ناهارخوری خود امتحان کنید . ما قول می دهیم که با ترکیب این رنگ عاشق فضا خود خواهید شد .

 

آمیختن رنگ زرد و طوسی

جالب و دوست داشتنی است که از ست رنگ طوسی با زرد در دکوراسیون اتاق خود استفاده نمائید . این رنگ به دلنشین و جذاب ، ظاهری زنانه و شفاف تر ایجاد کنید که هرگز از مد نمیافتد . این رنگ یک محیط ملایم و آرامش بخش ایجاد می کند. از این ست رنگی نه تنها می تواند در رختکن و اتاق خواب ، بلکه در سالن غذاخوری یا اتاق نشیمن نیز استفاده کنید . این ترکیب رنگ محیطی سرگرم کننده و در عین حال زیبا را در اختیار شما قرار میدهد .

 

ترکیب آبی و طوسی

باید دانست که رنگ های آبی و خاکستری می تواند حالتی ترد و با طراوت به محیط شما بدهد. این ترکیب رنگ ظاهری تمیز و روشن ایجاد می کند که می توانید از حمام تا سالن دفتر از آن استفاده کرد . به معنای واقعی کلمه جایی وجود ندارد که این ترکیب رنگی مناسب آن نباشد .

همواره پوستر و نیز کاغذ دیواری را با طرح القایی فراموش نکنید و حتما در دکوراسیون خود استفاده کنید . در مجموع باید مطلع باشید که  استفاده از گل طبیعی و نیز شمع در کنار این ترکیب رنگ زیبایی خاصی را به محیط میدهد .

 

آمیختن رنگ گیلاسی و طوسی

در حالت کلی ، قرمز گیلاسی یک رنگ فوق العاده روشن و جسورانه است که در ترکیب این رنگ با ست رنگ طوسی حس تجمل و انرژی را در خود ایجاد می کند. کنتراست دو رنگ این ترکیب را به یک ترکیب عالی تبدیل کرده و به شما حس و حال فوق العاده ای عاشقانه و احساسی می بخشد. از این ترکیب جسورانه میتوانید در دکوراسیون داخلی خانه از آن بهره برده و فضا تک و خاصی را به خانه خود دهید .

 

ترکیب طوسی و مرجانی

تقریبا می دانیم رنگ مرجانی که سایه زنانه ملایم تری محسوب می شود ، رنگی پر جنب و جوش و خاص است . این رنگ در واقع با رنگ های تیره تر مانند خاکستری برجسته تر به نظر میرسد . این یکی از ترکیباتی است که به شما احساس انرژی مثبت می دهد . این ست رنگی خاکستری و مرجانی انتخاب ایده آل در اتاق نشیمن یا آشپزخانه و فضاهای ناهارخوری خواهد بود .

 

آمیختن رنگ بنفش و طوسی

بطور کلی ، بنفش و ست رنگ طوسی دو رنگ کاملا متفاوت در پالت رنگ هستند . وقتی از آنها به عنوان ترکیبی استفاده می شود ، ناگزیر ظاهری با تضاد چشمگیر ایجاد می کند. این ترکیب از دو رنگ یک انتخاب درجه یک و مدرن است که بدون زحمت ظاهری سلطنتی به خانه میدهد . اگر میخواهید خانه سلطنتی داشته باشید از این ترکیب رنگ در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید .

 

ترکیب طوسی و نارنجی

باید بدانید که رنگ نارنجی جزء بهترین رنگ های گرم خاص برای دکوراسیون خانه به حساب میاید . از این رو انتخاب این ترکیب رنگ برای آشپز‌خانه مناسب است . از سوی دیگر رنگ طوسی حس آرامش و رنگ نارنجی حس شادی را به انسان منتقل میکند. علاوه بر این فضاها ، استفاده از این دو رنگ در کنار هم، به زیباتر شدن اتاق خواب شما نیز کمک میکند.

در مجموع هرگز فراموش نکنید که اصلی ترین عنصر دکوراسیون صنعتی ، پالت های تیره است که زندگی شهری را تداعی می کند. در حالی که سایه هایی مانند زغال یک عنصر کاربردی را ارائه می دهند ، ترکیب رنگهای پرماجرا همیشه سرگرم کننده است . هلو و نارنجی دو تن جذاب هستند که استعداد خلاقانه ای را به یک پالت آرامش بخش می رسانند .

 

آمیختن رنگ طوسی و سبز تیره

لازم است این نکته مهم را بدانید که خاکستری همیشه لازم نیست رنگ دکوراسیون شما را تعیین کند . ترکیب رنگی سبز تیره و طوسی در دکوراسیون خانه باعث تجلی زیبایی فشا میشود . این ترکیب رنگ در خانه سبک کلاسیک بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد . ما می توانیم از سایه ای مانند نقره به عنوان رنگ لهجه استفاده کنیم و گیاهان تازه ای به فضا اضافه کنیم که تجلی گر حس طبیعت بوده است . این ترکیب رنگ باعث آرامش افراد شده و آنها را در طبیعت قرق میکند . نقش گیاهان در دکوراسیون خانه محیطی خاص به صورت خصوصی در اختیار افراد قرار داده میدهد . از این ترکیب رنگ در دکوراسیون اتاق نشیمن میتوان استفاده کرد .

 

کلام آخر 

در مجموع نتایجی که در این مقاله قصد داشتیم برایتان بازگو کنیم ست رنگی طوسی با سایر رنگ ها بود تا به طور کامل در مورد رنگ خاکستری اطلاعاتی را دریافت کنید . مقاله ویکی سرا به تشریح رنگ طوسی پرداخت . نشان دادیم که خاکستری با چه رنگهایی ست میشود و میتواند در دکوراسیون منازل مورد استفاده قرار گیرد . امیدواریم بعد از مطالعه این مقاله به اطلاعات شما در مورد رنگ خاکستری افزوده شده باشد و بتوانید از این ترکیب رنگ در دکوارسیون خانه خود استفاده کنید .

منبع :  آشنایی با ست رنگی طوسی در دکوراسیون منزل 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۳
نگار محمدی

ست رنگی طوسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی