نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

معرفی فلاور باکس + انواع آن

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۰۹:۰۳ ق.ظ

دراین مطلب پرمحتوا و پرکاربرد می خواهیم راجع به فلاورباکس یا همان جعبه گل زیبا صحبت کنیم و انواع بینظیر و خاص آنها را خدمتتان معرفی کنیم . ، بطورمعمول می توان گفت که فلاورباکس محفظه‌ای توخالی است که آن را با خاک مناسب پر می کنیم و از آنها به عنوان فضایی خاص و مدرن برای پرورش گل و گیاه استفاده می کنیم . درنتیجه برای دکوراسیون و طراحی فضاهای مختلف ، میتوانید از این باکس های گل زیبا و پرطرفدار استفاده کنید .

هم اکنون قصد داریم شما کاربران گرامی را با الگوهای مختلف این شی دکوراتیو دوست داشتنی آشنا کنیم تا مجموعه بزرگی از بهترین و خاص ترین جعبه‌های گل را برایتان شرح دهیم . بدین ترتیب ، بعد از اینکه بررسی های لازم را انجام دادید ، متوجه خواهید شد که جعبه‌های گل قادراند در قالب‌ها و مکان‌های مختلف ظاهر شوند و زیبایی محیط زندگی را به طرز باورنکردنی و عجیبی افزایش دهند ، به گونه ای که حتی خودتان هم به وجد بیایید . 

برای اجرای این سبک زیبا و به دل نشین ، لازم است تمام مکان‌ها و نیز چهار چوب های خانه را زیرنظر داشته باشید .

باید دانست که از فلاور باکس ها میتوان علاوه برمحیط شخصی درمحوطه ها ؛ همانند محوطه ویلا ، روف گاردن و یا فضاهای کانونی و مورد توجه مانند دیوار سبز به شکل خاص و زیبایی استفاده کرد . بهتر است بدانید که شکل جعبه ی گل اغلب می تواند محیط زندگی شما را شیک و باکلاس تر کند . درواقع با چند طرح تازه که حتی فکرش را هم نمی کنید ، قادرهستید فضای خانه خود را به طرز شگرف آوری  متنوع و چشم نواز تر کنید .

فلاور باکس

به بیان ساده تر می توان گفت که فلاور باکس ظرفی است که برای پرورش گیاهان تزئینی در داخل یا اطراف خانه بسیار مناسب است . حتی میتوانید آنها را بر روی نرده ها ، طاق های تعبیه شده ، تیرک ها یا بالکن های مختلف نیز قرار دهید و از تماشای آن لذت ببرید . در مجموع جعبه های گل نوعی باغبانی در مقیاس کوچک یا باغبانی کانتینری هستند ، زیرا گیاهان به جای کاشت مستقیم در زمین، منحصراً در ظروف رشد می کنند و زیبایی خود را هم از دست نمیدهند. بنابراین اگر به فکر زیباتر کردن محیط خانه خود هستید و می خواهید یک کالای خاص و بدون نقصی را برای خود طراحی کنید ، بهتر است که  از مدلها و نیز سبک های مختلف و لاکچری فلاور باکس ها غفلت نکنید و بطور دقیق و آگاهانه از آنها استفاده کنید .

حواستان را جمع کنید که استفاده از فلاور باکس مزایای فوق العاده زیادی دارد و جنبه های مثبت و قابل تحسین آن بیشتر از معایب فلاورباکس ها می توان گفت که بسیار اندک و ناچیزاست . ناگفته نماند که فایده اصلی و با ارزش تهیه و اجرای فلاورباکس ها ، افزودن زیبایی بصری به هر فضایی می باشد . با این اوصاف ؛ برای زیباتر کردن مکانهای کوچک می توانید از این باکس گل استفاده کنید ، زیرا نیازی به چمنزار وسیع یا منطقه ای خاص برای پرورش گیاهان و گل ها نیست . برخلاف باغ‌های معمولی و ساده ، این باکس به شما این مژده را می دهد که راحت‌تر و با تلاش کمتری آنچه را که در ذهن دارید ، اجرا کنید .

فلاور باکس و انواع مدلهای آن

درادامه وبسایت ویکی سرا ، سعی داریم که مدل های فلاور باکس رابرایتان بازگو کنیم تا با آن آشنا شوید 

در واقع باید بدانید که ظروف پرازگل به شما این اجازه را می دهد که از رنگ های خاص و پر جنب و جوش و شکوفه ها و شاخ و برگ های زیبا و به دل نشین لذت دوچندانی ببرید ، بطور معمول ، این یک راه فوق العاده عالی و بینظیر برای زنده کردن فضای درها ، راه های ورودی، روشن کردن پاسیوها، زیبا کردن بالکن ها و عرشه ها است .

لازم به یادآوری است که بدانید ؛ باکس های گل ، ویژگی های معماری و عناصرساختاری را کاملا نرم می کند . همچنین جعبه های گل برای ایجاد یک احساس گرم وخالصانه مناسب و ایده آل هستند ، قائدتا این تجهیزات خاص و بینظیر ،  صاحب خانه را خوشحال و مهمانان عزیزتان را مجذوب خود می کند .

ناگفته نماند که برای دکوراسیون و زیبا نمودن فضاهای مختلف می توانید از الگوهای متفاوت و لوکس این محصول پرطرفدار استفاده کنید . حقیقتا همه ی ما باید آگاه باشیم که نگاه کردن ونیز لمس این باکس های گل ، حس و حال خوب و پرنشاطی را به شما منتقل می کند . هرگز فراموش نکنید که جعبه‌های گل قابل حمل هستند و به راحتی می‌توانید آنها را جابه‌جا کنید و مکان آن را تغییر دهید ، بنابراین وقتی هوای سرد زمستانی  فرا می‌رسد ، می‌توانید گیاهان و گل‌های خود را به داخل منزل بیاورید تا از آنها در برابر عوامل محیطی خشن از قبیل : (باد شدید ؛ باران ، طوفان و رعد و برق های وحشتناک ) محافظت کنید .

مهم است این نکته را بدانید و آنرا زمینه اطلاعات خود کنید که از نظر طراحی، جعبه های گل همه کاره هستند و طیف گسترده و قابل ستایشی دارند ، این وسایل به شما این امکان را می دهد تا مطابق با سلیقه مورد پسند و استانداردهای شخصی خود آنها را طراحی کنید . لازم به ذکراست که بدانید ، تنظیم مجموعه فلاور باکس کار آسانی است . جدا از مزایای متعدد و پرکاربردی که دارد ، باغبانی در جعبه‌های گل می‌تواند یک کار گروهی و سرگرم کننده ای برای افراد باشد .

در ادامه مطلب می خواهیم یکی از بهترین و به روزترین طرح های جعبه گل را برای شما سروران عزیز بازگو کنیم تا ایده بگیرید و به وسیله آن محیط زندگی خود را دل نواز و رمانتیک کنید .

 

تقسیم بندی فلاور باکس از نظر مصالح و شکل

فلاور باکس با رزین

جالب است بدانید که یک جایگزین مدرن و خارق العاده ای برای ساخت جعبه گل است ، در واقع فایبرگلاس یا پلی اتیلن که همان رزین نیز می نامند ، دارای وزن نسبتا سبکی است ؛ بهتراست آگاهی لازم را دراین زمینه داشته باشید که این ماده دوام و قدرت بسیار بالایی دارد . شما عزیزان با استفاده از این مصالح میتوانید هر آنچه که دوست دارید و می پسندید را طراحی کنید . شاید لازم باشد بدانید که شکل بیشتر این باکس های گل شبیه به سنگ ، باکس های خاک رس است ، بطور معمول ، شباهت زیاد این محصولات باعث شده که گاهی اوقات گول بخوریم و نتوانیم متریال های مناسب آن را تشخیص دهیم ، دقت نمائید که باکس های گل فایبرگلاس و رزین می توانند در هر شرایط آب و هوایی مقاومت کنند و به هیچ وجه تغییر شکل ندهند .

بنابراین ، برای دکوراسیون و تزیین خانه های سبک مینیمال  می‌توانید از این فلاور باکس استفاده کنید . برای ساخت این باکس گل دوست داشتنی و پرطرفدار ، شما به مواد رزین ، رنگ های مختلف ، شیشه های نازک ، خاک بالکلی ، سنگ ریزه سفید ، کوکوپیت ، کاکتوس و گیاهان آبشاری احتیاج دارید .

حال که همه این مواد را خریداری کردید ، شروع به ساخت این باکس گل دیواری کنید . بعد از تهیه کردن و نیز آماده شدن شکل کلی باکس ها آنها را از کوره خارج کنید و اجازه دهید تا خنک شوند ، بعد از اتمام این مراحل ، رنگهای مورد نظر خود را بردارید و شروع به رنگ آمیزی این پارتیشن های رزینی خاص و زیبا کنید ، هم اکنون که این مرحله را طی کرده اید ، محل قرار گیری و نیز نحوه جایگزینی این سبد ها را مشخص کنید.

در پایان کار باید شیشه جلوی این باکس را سوار کنید و به وسیله گل و خاک های مختلفی که در بالا گفته شد ، این فلاور باکس را تکمیل کنید . 

بهتر است بدانید که برای ساخت این باکس گل شما به 4 حلقه گرد رزینی ، خاک ، سنگ های سفید ، پیت ماس ، مقداری کاکتوس ، رنگ مشکی و شیشه نیاز دارید . حال که این مواد را خریداری کرده اید ، شروع به طراحی و پیاده سازی این باکس ها کنید .

در کل باید به وسیله رنگ مشکی این حلقه های زیبا را رنگ آمیزی کنید ، بعد از خشک شدن رنگها ، شیشه های برش داده شده را بر دارید و آنها را درون حلقه های گل جاسازی کنید ، بعد از این که مراحل را سپری کرده اید ، خاک های مختلف و نیز کاکتوس های فانتزی خود را بردارید و این باکس گل را تکمیل کنید ، در پایان حلقه را بر روی دیوار نصب کنید . همچنین جالب است بدانید و از آن غافل نمانید که برای اجرا کردن اکسنت وال یا دیوار کانونی میتوانید از این فلاور باکس ها استفاده کنید . درنهایت می توان گفت که تماشا کردن و نیز لمس کردن این باکس های گل ، حس خوب و حیرت انگیزی را در اختیار شما مخاطبین ارجمند قرار می دهد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۶
نگار محمدی

انواع

فلاور باکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی