نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

انواع مدل ها و طرح های کاغذ دیواری ساده 2022

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴ ق.ظ

لازم به ذکر است که بدانید ، کاغذ دیواری ساده به یکی از بهترین و محبوب ترین متریال ها در طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل شده اند و در فضاهای مختلفی از منزل ، همانند ؛ اتاق نشیمن و آشپزخانه و اتاق خواب ها و … از این دیوارپوش ها ی فوق العاده خاص و پرطرفدار استفاده می شود .

توجه داشته باشید اشخاصی که جدیدا به دنبال یک کاغذ دیواری ساده و در عین حال شیک و لاکچری برای دکوراسیون و تزیین محیط زندگی خانه های خود هستند ، بهتر است ابتدا الگوهای اجرا شده ی این محصول خاص و بی نظیر را مشاهده کنند و سپس مدل ، رنگ دیوار نگار ساده خود را انتخاب کنند . وجود مجموعه ای از انواع کاغذ دیواری وینیل دمنده، قابل شستشو و مدلهای دیگر دست مشتریان و مالک های خانه را در خصوص انتخاب بهترین و زیباترین کالا برای آذین بندی و زینت دادن به فضای خانه باز گذاشته است .

درمجموع بهتراست بدانید که اجرای کاغذ دیواری برای خانه ، بسیار سخت و چالش برانگیز است که تصمیم بگیرید چه چیزی برای شما و محیط زندگی تان خوب و مناسب است .

انواع مدلهای کاغذ دیواری ساده »

کاغذ دیواری ساده

تقریبا اکثر شما عزیزان می دانید که پوستر دیواری ساده امروزه جزء یکی از محبوب ترین و خاص ترین وسایل برای طراحی و  دکوراسیون فضاهای خانه می باشد . عمدتا با استفاده از دیوار پوش های ساده می توانید نمای خانه را با کمترین هزینه و در زمان کوتاهی تغییر دهید و از تماشای آن نیز لذت ببرید . معمولا با استفاده از پوستر دیواری ساده شما قادر هستید کل یک دیوار و یا بخشی از آن را پوشش دهید . توجه داشته باشید که برای اجرای این محصول دکوری زیبا به چسب مخصوصی نیاز دارید . ضمنا همانطور که می دانید ، تنوع نوع و متریال کاغذ دیواری ساده بسیار زیاد است ، به همین دلیل ، بهتر است بادقت و  آرامش بیشتری آنها را انتخاب کنید .

در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع مدل ها و طرح های جدید 2022 آشنا شوید و در انتخاب خود مطمئن شوید .

هم اکنون با توجه به توضیحاتی که خدمتتان ارائه داده شد ، می توانید با استفاده از کاغذ دیواری ساده تمام دیوارهای خانه خود را طراحی و زیبا کنید . حقیقتا انتخاب الگو و نیز نحوه ی نصب و اجرای این محصول بسیار مهم و حساس است و باید دقت بیشتری داشته باشید . در کل یک پوستر دیواری ساده باید از نظر رنگ و استایل با تجهیزات دکوری خانه مطابقت داشته باشد .

مطمئنا همه ما می دانیم که انتخاب کاغذ دیواری بسیار مهم و حائزاهمیت است ، با این اوصاف ، بهتر است که در این مورد خاص و حساس از یک طراح خبره و زبردست کمک بگیریم ، لذا توجه کردن به این موضوع نتیجه کار را بهتر و خاص تر می کند . به طور معمول ، کاغذ دیواری های دست ساز به محیط خانه حس و حال خوب و لذت بخشی می دهد . بدین ترتیب ، می توانند با این محصول ، جذابیت و زیبایی چشم نوازی را به اتاق ها و نیز فضاهای خانه خود وارد کنید ، بنابراین لازم است که به دنبال طرح های خاص و رمانتیک برای دکوراسیون محیط زندگی خود باشید و از تماشای آن نیز لذت ببرید  .

 

کاغذ دیواری ساده آستر

اگر با دقت کافی به این نوع محصول پرطرفدار اندیشیده باشید ، متوجه خواهید شد که کاغذ دیواری آستر تقریباً یکی از ابتدای ترین الگو های دیوار نگار ساده است . قائدتا از این پوستر دیواری می توانید برای پوشاندن عیوب دیوار و نیز زیبا سازی فضای خانه استفاده کنید . آگاه باشید که  کاربن رنگ این شی تزیینی بسیار متنوع است . همچنین پوشش دیواری آستر دارای گرید ها و ضخامت‌های مختلفی است که بیشتر معماران و طراحان ، از مدل ضخیم‌تر این محصول برای رفع مشکلات و خلل و فرج دیوار استفاده می کنند . این پوستر دیواری برای مناطق زلزله خیر بسیار مناسب و ایده آل است و به راحتی پاره نمی شود .

دقت نمائید که هنگام استفاده از کاغذ دیواری آستر باید ابتدا آن را به صورت افقی بر روی دیوار قرار دهید تا اتصالات آن دیده نشود . گفتنی است که اگر قصد خاص کردن محیط زندگی خود را با کمترین هزینه ها دارید ، به شما پیشنهاد می شود که بدون هیچ گونه شک و تردیدی این محصول را انتخاب و به وسیله آن محیط زندگی را زیباتر و لاکچری تر کنید . حتی می توانید مطابق پوشش دیواری های معمولی آن را به صورت عمودی نیز آویزان کنید .

 

کاغذ دیواری جوت

شاید این اسم برایتان عجیب وغریب باشد و تا به حال به گوشتان نخورده باشد ، این پوستر دیواری یک محصول دست ساز و زیبایی می باشد . در واقع جالب است بدانید که این دیوار نگار با استفاده از گیاهان جوت ساخته می شود ، دبه خاطر بسپارید که زادگاه این گیاه هندوستان است . به نوعی می توان گفت که طراحان و معماران با استفاده از الیاف جوت این دیوار پوش زیبا و منحصر به فردی می سازند که واقعا چشمگیر و زیبا است . بدین ترتیب ، اگر عاشق و علاقه مند به محصولات طبیعی و ساده هستید ، به شما پیشنهاد می کنیم بدون هیچ تردیدی این محصول خاص را انتخاب کنید و از تماشای آن لذت دوچندانی ببرید . درمجموع ، قادر هستید با استفاده از این محصول کل دیوار خانه و نیز بخشی از آن را خاص و لوکس تر کنید . فراموش نکنید که وجود ترکیب رنگی مختلف این دیوار نگار به شما اجازه داده است تا آزادانه یک مدل را انتخاب کنید و به کمک آن محیط منزل تان را شیک و باکلاس کنید

 

دیوار نگار  آناگلیپتا ساده

شایان ذکر است که بدانید ، کاغذ دیواری های آناگلیپتا ساختار ضخیم و بادوامی دارد . توجه داشته باشید که این دیوار نگار ساده دارای بافت و شکل خاصی است . طراحان بیشتر از کاربن رنگ خنثی برای ساخت این محصول استفاده می کنند . برای پوشاندن عیوب و نقص های دیوار می توانید از این پوستر دیواری زیبا و خاص استفاده کنید ، مهم است بدانید که این کالا به دلیل ساخت متراکم و مستحکم خود از ریزش دیوار جلوگیری می کند . درنتیجه بهتر است که برای انتخاب و خرید این شی دکوراتیو گرانبها و با ارزش وقت بگذارید .

 

پوستر دیواری نانو ساده

در واقع امروزه محققان و طراحان خبره توانسته اند با استفاده از دانش نانو کاغذ دیواری خاصی را تولید و روانه بازار عرضه کنند . این دیوار نگار خاص دارای ترکیب رنگی متفاوت و مختلفی است و همچنین خواص و فواید فوق العاده ای دارد ، خبر خوب در این نوع كاغذ ديواري نانو اینست که به هیچ وجه دوده و گرد خاک نمی گیرد و همان طور که میدانید اصلا کثیف نمی شوند . در ضمن آنها در برابر تابش آفتاب و گرما مقاومت بسیار بالایی دارند . البته باید بدانید که این مزایای خاص و با ارزش سبب شده است که قیمت این نوع از کاغذهای دیواری نسبتا بالاتر و گران تر از انواع دیگر آن باشد .

 

کاغذ دیواری ساده طرح کولت

قائدتا برخی از افراد هستند که اولین ویژگی هایی که برایشان مهم است و بدان نیز اهمیت بخصوصی  می دهند ، مقاومت و دوام الگوی کاغذ دیواری است . بنابراین توجه داشته باشید که اگر این پوستر دیواری به صورت درست و اصولی اجرا و پیاده سازی شود تا 30 سال پیاپی کار می کند و استایل خود را از دست نمی دهد  . خوشبختانه یکی دیگر از ویژگی های خوب این ماده ، اینست که سازگار با محیط زیست است . با این اوصاف  ، مسلما قیمت این الگوی کاغذ دیواری تا حدودی بیشتر از مدلهای مختلف کاغذ دیواری است . همچنین با استفاده از این پوشش دیواری ، شما عزیزان قادر هستید استرس ها و اضطراب های ناخوشایند خود را کنترل کنید . ناگفته نماند که برای تمیز کردن و نیز پاک کردن گرد و خاک از روی این نوع کاغذ دیواری ، می توانید از مواد شوینده ساده و دم دستی نیز استفاده کنید .

 

دیوار نگار پی وی سی

گفتنی است که پوشش دیواری پی وی سی از استحکام و دوام بالایی نیز برخوردار است . خوب است بدانید که این محصول دکوری دارای ترکیب رنگی های مختلف و متنوعی می باشد . عمدتا این نوع کاغذ دیواری طول عمر بسیار بالایی دارد و به راحتی پاره نمی شود و تقریبا حدود 5 سال شکل ظاهری خود را حفظ می کند و کهنه نمیشود . توجه داشته باشید که برای تمیز کردن سطح این پوستر دیواری شما می توانید از مواد شوینده ساده و ابتدایی استفاده کنید . فراموش نکنید که با استفاده از این کاغذ دیواری می توانید اتاق نشیمن خود را زیبا و خاص تر کنید . در نهایت برای خرید و انتخاب مناسب و ایده آل خود ، قادر هستید پلان های اجرایی آنرا با دقت کافی بررسی کنید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی