نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

بهترین مدل های دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰ ق.ظ

درواقع همه ما تا حدودی آگاه هستیم که استفاده از یک دکوراسیون زیبا و دوست داشتنی برای اتاق خواب دخترانه می تواند یکی از ایده های رویایی و خاطره انگیز برای هر دختری باشد که نیاز به ایجاد یک محیطی آرام و دلچسب و در عین حال منحصر به فرد دارد . لازم است بدانید که یک اتاق خواب دخترانه زیبا احتیاج به ساختن دارد و لزوما نیاز به یک محیط خاص و یا یک پلان معماری عالی ندارد . بدیهی است که طرح های معماری و سازه ای می توانند نقش مهمی را ایفا کنند اما شرط لازم برای رسیدن به یک اتاق خواب رویایی و دلخواه نخواهد بود .

در ادامه ویکی سرا با ما همراه باشید تا ببینید که چگونه میتوان با ذهن آزادانه و خلاق خود ، یک دکوراسیون اتاق خواب دخترانه زیبا و چشمگیری را طراحی کنید .

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه »

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

باید دانست که آذین بندی و طراحی مناسب اتاق خواب دخترانه کار فوق العاده خاص و بینظیری است . به احتمال زیاد دختر شما از قبل ایده های شایسته ای را در رابطه با نحوه تزئین فضای اتاق خواب در ذهن خود دارد . بهتر است ، دست به کار شوید و اتاقی بسازید که دختر خانم شما از حضور در این فضا لذت خوشایندی ببرد . دقت داشته باشید که فرزند شما باید همانند یک شاهزاده خانم از محیط حس خوب و نشاط آوری را دریافت کند .

 

ایده های مختلف برای دکوراسیون اتاق خواب

توجه کنید که برخی از دختران دوست دارند تا جایی که ممکن است در همان اتاق کوچک دوران کودکی خود باقی بمانند و تغییرات جزئی و شگفت انگیزی را ایجاد کنند ، ولی این حالت همیشه ثابت نیست ، زیرا ممکن است دختر شما بخواهد محیط استراحت و کار خود را تغییر دهد . با این اوصاف ، اگر قصد دارید که اتاقی برای یک دختر نوجوان یا جوان خود طراحی کنید ، باید خود را آماده  کنید و ازالگو های جدید و امروزی نیز بهره مند شوید .

 

انتخاب تجهیزات مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

همواره بهتراست که هنگام طراحی اتاق خواب دخترانه این نکته را به خاطر داشته باشید که کودکان به سرعت بزرگ می‌شوند و علایق آنها تغییر می کند ، این موضوع را کاملا جدی بدانید . امکان استفاده طولانی مدت از وسایل را در نظر بگیرید و سپس این المان ها را خریداری کنید . به عنوان مثال ، به جای نقاشی دیواری شاهزاده خانم از الگوها و اشکال مختلف و سرگرم کننده استفاده کنید . درضمن باید بدانید که توجه نکردن به این موضوع چشم کودک شما را خسته می کند .

 

سبک مینیمالیستی

دقت نمائید که اگر به دنبال ایجاد یک پناهگاه آرام و خاص دخترانه هستید ، بهتراست بدون هیچ گونه شک وتردیدی طرح مینیمال را انتخاب کنید . همان طور که میدانید با استفاده از سبک مینیمال شما می توانید یک اتاق خواب منظم و خاص برای کودک دختر خود طراحی کنید . یادتان باشد که اساس این سبک بر پایه سادگی ، زیبایی ، ذخیره سازی فضا و نظم بخشیدن به محیط است . گفتنی است که ترکیب رنگ های ساحلی برای دکوراسیون و زیبا سازی اتاق خواب دخترانه بسیار مناسب است . همچنین رنگ های روشن مانند سفید و خاکستری زیر مجموعه این سبک دکوراسیون داخلی می باشد . نهایتا شما می توانید با استفاده از رنگ سفید دیوارها را برجسته و خاص کنید .

 

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با رنگ سفید

لازم به یادآوری است که اگر به دنبال ایده های خلاقانه و رنگ های خاص و جذابی برای دکوراسیون اتاق خواب دخترخانم خود هستید ، ادامه این مقاله را با دقت مطالعه نمائید . بطور مثال ، رنگ سفید برای آراستن و زیبا سازی این محیط مناسب است .  همچنین خبرخوب دراینجا اینست که به کمک این رنگ می توانید یک پناهگاه آرامش‌بخش و خاصی را برای دختران خود ایجاد نمائید .

نکته مهم : حواستان باشد که از ترکیب سفید خام و آبی تند برای دکوراسیون اتاق خواب دختران خود استفاده نکنید ، به جای آن بهتراست که از سایه‌های رنگ کرم مانند نخودی کم رنگ و سفید آنتیک استفاده کنید و به وسیله آنها اتاق خواب دختران را زیبا و خاص تر کنید . همچنین می‌توانید با ترکیب بافت‌های غنی و خاکی مانند حصیری و چوب ، آرامش و گرمای اتاق را دوچندان کنید .

 

دکوراسیون کلاسیک ( تم سیاه و سفید )

ناگفته نماند که رنگ های متضاد ، محیط اتاق خواب دختر شما را خاص و دل نواز می کند . در حالت کلی ؛ کاربن های سیاه و سفید یک ایده عالی و فوق العاده ای برای نقاشی و دکوراسیون اتاق خواب دختران نوجوان و جوان است . درهمین راستا ، قادرهستید از ترکیب رنگی های دیگر برای تزیین ملحفه ، دیوار و سایر لوازم تزئینی استفاده کنید . ابتدا باید بطوراصولی ، روانشناسی رنگ را کاملا درک کنید ، بعد از آنکه به درک کاملی از این قوانین رسیده اید ، خوب است که دست به قلم شوید و شروع به دکوراسیون اتاق خواب دختران کوچک ، نوجوان و جوان خود کنید .

 

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بر پایه سبک بوهمیان

فراموش نکنید که یکی از الگوهای پرطرفدار و امروزی برای دکوراسیون و زیباسازی اتاق خواب دختران ، سبک بوهمیان است . توجه داشته باشید که برای اجرای این پلان متفاوت ، شما باید رنگهای خاص و زیبا را انتخاب نمائید و به بهترین شکل ممکن محیط اتاق خواب را دکوراسیون کنید . همچنین بهتراست این نکته را درنظر داشته باشید که اگر دقیق و اصولی الگوهای سبک بوهمیان را بررسی کنید ، متوجه می شوید که طراحان به هیچ وجه از رنگهای سرد و خنثی برای دکوراسیون اتاق خواب استفاده نمی کنند .

مهم است بدانید که اغلب طرفداران سبک بوهو از وسایل و اکسسوری های خاص و آنتیک استفاده می کنند . به طور معمول ، رنگهای گرم و تجهیزات پر زرق و برق زیر مجموعه این سبک طراحی داخلی است . بنابراین ، بهتر است که از عناصر سرگرم کننده مانند کوسن صدفی و کمد لباسی مطابق با سبک بوهو بهره مند شوید .

 

دکوراسیون سقف اتاق خواب دخترانه

دراصل برای زیباترشدن اتاق خواب دخترانه ، بهتراست که سقف را طراحی و دکوراسیون کنید . باید ابتدا طرح مورد نظر خود را بر روی یک برگه طراحی کنید ، درمجموع بعد از اینکه از الگوی خود مطمئن  شدید ، زمان آن است که آن را اجرا کنید .

نکته کلیدی : خوب است که با توجه به ارتفاع سقف ، الگو را انتخاب کنید . توجه کردن به این موضوع حس خوب و پسندیده ای را به شما منتقل می کند .

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی