نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

مطمئنا دکوراسیون آرایشگاه زنانه و مردانه از آن دسته ایده‌های برتر و پر درآمد و پر طرفدار در ایران می باشد که می‌توان با داشتن پشتکار و خلاقیت به روز و زیبا ، به سود خوبی در آن رسید . 

لازم به ذکر است که برای دکوراسیون آرایشگاه باید وقت بگذارید و حوصله داشته باشید . اگر سعی دارید که معقولانه و هوشمندانه‌ کار کنید ، پیشنهاد ما اینست که ابتدا محیط کاری خود را دقیق و اساسی بررسی کنید ، فراموش نکنید که نباید اجازه دهید که هیچ فضایی پرت شود و خالی بماند . به نوعی می توان گفت که کارکردن در محیطی که به‌ خوبی سازمان‌ دهی‌ و ذخیره‌سازی شده باشد و در عین حال زیبایی منحصربه فرد را به ارمغان آورد ، آسان تر و بهتر از فضاهای خاص دیگر است . مسلما، هیچ مشتری در جهان وجود ندارد که از حضور در یک سالن آرایشی فاقد چیدمان و دکوراسیون مناسب لذت ببرد .

قائدتا ، وقتی همه چیز را در سالن مرتب و منظم کنید ، خواه آرایشگر سالن ، خواه مشتری حس خوب و فوق العاده ای را از محیط سالن دریافت می کند . این نکته را نیز فراموش نکنید که کوچک بودن و نیز بزرگ بودن سالن آرایشگاه مهم نیست ، اگر شما فرد خلاق و هنرمندی باشید ، حتی قادر هستید یک فضای کوچک را به بهترین شکل موجود طراحی و دکوراسیون کنید . در مجموع ، شما می توانید با داشتن یک سالن آرایشی تمیز و آرامش بخش ، مشتریان بیشتری را جذب خودتان کنید .

دکوراسیون آرایشگاه زنانه و مردانه 

دکوراسیون آرایشگاه

مهم است بدانید که وقتی قصد راه اندازی و اجرای یک سالن زیبایی دارید ، باید سبک ها و نیز الگوهای دکوراسیون این فضا را با دقت بشناسید و آنها را بطور واضح ارزیابی کنید . بادتان باشد که برای طراحی سالن اصلی و نیز ورودی آرایشگاه خود بیشتر وقت بگذارید ، این راهرو باید حس خوب و مطلوبی را به مشتریان شما منتقل کند تا آنها بتوانند در کنار شما احساس رضایت مندی کنند  . ترجیحا طراحی سالن های زیبایی باید هوشمندانه و دقیق باشد . به عبارت دیگر ، اولین آیتم برای جذب مشتری ؛ کیفیت سالن زیبایی است .

خوب است که تا جای امکان تمام تجهیزات و وسایل اصلی مورد نیاز هر آرایشگاه را در فضای خود جای دهید .

نکته قابل توجه:  به هیچ وجه اجازه ندهید فضای آرایشگاه شما شلوغ پلوغ و نامنظم شود . بهتر است که با توجه به هنجارهای اجتماعی و نیاز مشتریان فضای خود را تکمیل کنید . طبق تحقیقات و نظریه ما ، خوب است که از محصولات برند و ویژه برای طراحی و دکوراسیون ارایشگاه خود استفاده کنید ، با استفاده از این محصولات و کالا ها مشتریان را بیشتر از هر زمان دیگری در محیط آرایشگاه نگه می دارید ، اگر عاقل و باهوش باشید ؛ متوجه می شوید که این آیتم به سود شماست ، بنابراین آن را بی اهمیت نشمارید و بدان توجه کنید .

 

آیتم های مهم برای دکوراسیون آرایشگاه

همانطور که می دانید ، طراحی و دکوراسیون آرایشگاه می تواند چالش برانگیز و دشوار باشد ، علی الخصوص زمانی که نمی دانید باید از کجا شروع به کار کنید . متاسفانه بخشی از صاحبان سالن ها آگاهی کافی در رابطه با نحوه ی دکوراسیون فضای آرایشگاه ندارند . در این مواقع ،  یافتن الگوی مناسب برای دکوراسیون آرایشگاه می تواند شما را در موقعیت حساسی قرار دهد . روی هم رفته ، لازم است افراد مبتدی ابتدا با اصول طراحی آشنا شوند . توجه داشته باشید که صاحبان مشاغل باید اهداف و اولویت های خود را روشن کنند . همچنین این نکته را درنظر داشته باشید که شما سروران می توانید برای اطمینان از پروژه خود از یک طراح داخلی حرفه ای و کاربلد  کمک بگیرید . درنهایت باید بدانید که یک طراح خوب و حرفه ای ، باید هم نیازهای مالک و هم مشتریان را برآورده کند .

شاید برایتان سوال پیش بیاید که یک طرح خوب باید چگونه باشد ؟

درجواب میتوان گفت که طرح خوب ، دارای آیتم های مختلف و شگفت آوری از قبیل ؛ جذابیت ، راحتی و  زیبایی و دیگر موارد باشد . بهتر است ، از اصول مهم و پایه برای دکور سالن زیبایی خود استفاده کنید . ناگفته نماند که کلید دستیابی به بهترین طراحی ، حفظ هارمونی است . باید تعادل و هماهنگی در تمام عناصر موجود در سالن وجود داشته باشد . در کل لازم است بدانید هدف از یک طراحی داخلی خوب ، هماهنگ کردن جزئیات جاری در فضای زیبای سالن است .

 

انتخاب تم و سبک مناسب برای دکوراسیون سالن آرایشی

توجه کنید که اگر در حال خواندن این مقاله هستید ، احتمالاً قصد دارید الگوهای دکوراسیون داخلی آرایشگاه را کامل تر بشناسید و از آنها برای دکوراسیون و زیبا سازی این محیط استفاده کنید . بهتر است ، قبل از حذف تجهیزات از آرایشگاه خود ، آگاهی و دانش طراحی خود را افزایش دهید و عاقلانه تر محیط کسب درآمد خود را دکوراسیون کنید . باید بدانید ، طراحی و دکوراسیون محیط آرایشی بسیار با اهمیت است و باید برای آراستن این محیط دنج ، وقت بگذارید و این محیط را خاص تر و جذاب تر کنید .

دراصل باید گفت که سالن شما نشان دهنده خلاقیت و هنر شماست . صاحبان مشاغل زیبایی باید هنگام طراحی سالن خود از جزئیات آن آگاه باشند ، یا یک متخصص را برای انجام این کار استخدام کنند . طبیعتا یک طراح خوب از چند دستورالعمل خاص و مدرن پیروی می کند . غالبا برای رسیدن به این هدف ، باید مبلمان ، مواد ، لوازم جانبی خود را هماهنگ بچینید . بهتر است که برای هماهنگ کردن و نیز همسو کردن قسمت های مختلف این محیط حساس وقت بگذارید .

نورپردازی سالن آرایش

نور یکی از مهمترین ویژگی های اصلی و منحصر به فرد محیط آرایشگاه است . همیشه باید نور طبیعی را بر دیگر تجهیزات نورپردازی ترجیح دهید ، اگر پنجره دارید ، بهتر است شیشه های آن را طوری تنظیم کنید که بیشترین نور به محیط کار شما وارد شود . اما اگر پنجره‌های بزرگ ندارید ، از تجهیزات دیگر استفاده کنید و نور آرایشگاه را بع اندازه کافی ، تکمیل کنید . هنگام انتخاب نور برای سالن خود ، به خاطر داشته باشید که هدف اصلی مشتری دیده شدن است ، اگر در آینه نگاه کند و آنچه را که می بیند دوست نداشته باشند ، از خدمات شما ناراضی خواهند بود .

 

دکوراسیون سالن آرایش مطابق با سبک ویکتوریایی

یادتان باشد که برای دریافت حس خوب و فوق العاده از محیط آرایشگاه ، بهتر است از قوانین و نیز استانداردهای جهانی ذکر شده ، استفاده کنید  . حال که این نکته های مهم و اساسی را دریافت و درک کردید ، بهتر است ، یک الگوی طراحی را طبق پسند خود انتخاب نمائید و با استفاده از آن آرایشگاه مجلل و لوکسی را برای مشتریانتان خود طراحی کنید . در این نوع طراحی ، باید از تجهیزات بسیار لوکس و مجلل سبک بریتانیای دهه 20 میلادی بهره بگیرید ، بخش بالایی از افراد عاشق و پیروی این سبک لوکس هستند .

نکته قابل توجه : لازم است بدانید که این سبک ، مستلزم داشتن یک فضای بزرگ و بودجه کافی است . برای چیدمان و دکوراسیون وسایل در این سبک ، از یک طراح داخلی مشورت بگیرید .

 

ترکیب رنگ مناسب برای دکور آرایشگاه

گفتنی است که بدانید ، سالن باید مکانی دنج وگرم ، راحت و فضایی ایده آل برای مشتری باشد . بهتر است ، دقیق و اصولی از رنگها برای دکوراسیون و زیبا سازی آرایشگاه استفاده کنید . همانطور که می دانید و آگاه هستید ، هر چه مشتری بیشتر در فضای شما باقی بماند ، هزینه بیشتری را پرداخت می کند ، بنابراین ، محیط باید حس خوب و رضایت مندی را در اختیار مشتری شما قرار دهد . از این نکته نیز غافل نشوید که بیشتر جوانان از دکوراسیون رنگی برای چیدمان و زیبا سازی آرایشگاه استفاده می کنند . 

به عنوان مثال ، به جای لامپ های سرد ، بهتر است لامپ های گرم را برای روشنایی بهتر، انتخاب کنید . هنگامی که لامپ های خود را قرار می دهید ، اطمینان حاصل کنید که سایه ها روی جایی که مشتری شما قرار است بنشیند ، تأثیر نگذارد . همچنین ، دقت داشته باشید که آیا چراغ‌های پشت آینه می‌خواهید ، یا فقط چراغ‌های سقفی می‌خواهید یا چراغ‌های ایستاده . بهتر است ، ابتدا دقیق و اصولی محیط را بررسی کنید و سپس کالای انتخابی را برای خود تهیه نمائید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی