نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

مطمئنا تمامی شما کاربران ارجمند با این نوع دیوارپوش فوق العاده شیک و امروزی آشنا هستید و واقف هستید که کاغذ دیواری سه بعدی دارای مدلها و الگوهای متنوع و جذابی است ، حتی اگر به آخرین روند طراحی داخلی نگاهی بیندازید ، حتما الگوهای مختلف کاغذ دیواری سه بعدی را می بینید . این گزینه ی دکوری مورد علاقه بیشتر صاحب خانه ها است . به نظر می‌رسد طرح‌ها و الگوهای کاغذ ديواري سه‌بعدی از سطح دیوار بیرون می‌آیند .

ویکی سرا دراین مبحث تمایل دارد تا مدل ها ، مکان استفاده ، مزایا و معایب کاغذ دیواری خاص را برایتان توضیح دهد .  

خوب است بدانید که کاغذ دیواری های سه بعدی یک نوع دیوار پوش خاص و لاکچری است ، همان طور که از نام آن نیز پیداست ، این نوع کاغذ دیواری دارای بعد و الگوی خاصی می باشد . امروزه کیفیت چاپ و متریال این کاغذ دیواری ها به حدی پیشرفت کرده است که به راحتی نمی توان به تفاوت آن ها با نمونه ی واقعی شان پی برد . این تجهیزات فوق العاده بینظیر، محیط زندگی شما را زیباتر و خاص تر می کند و حس مثبت و دلنوازی را به فضای داخلی منتقل می کند .

در حالت کلی با استفاده از کاغذ دیواری می توانید جلوه ای مدرن به فضای داخلی خانه خود ببخشید ، خوب است که برای خرید و انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی وقت بگذارید و محیط را با دقت و اصولی دکوراسیون کنید . امروزه طرح ها و الگوهای دیجیتال کاغذ دیواری در بازار موجود است ، در مجموع برای دکوراسیون دیوار شاخص می توانید از این کالا استفاده کنید .همواره اگر ذهن خلاق و طراحی دارید ؛ قلم را بردارید و الگوی مورد نظر خود را طراحی کنید .

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

دقت کنید که کاغذ ديواري سه بعدی یکی از ایده های جدید و دوست داشتنی برای دکوراسیون و زیبا سازی منزل است . همان طور که خدمتتان عرض کردیم ، این کالای جذاب و زیبا می تواند  فضای محل زندگی شما را خاص تر کند . با این اوصاف ، بهتر است که برای دکوراسیون و زیبا سازی خانه خود دست به کار شوید و نگرانی را کنار بگذارید .

با خبرباشید که این کاغذ دیواری برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک امروزی گزینه ی شایسته و  و مناسبی است و به شما کمک می کند تا از احساس فشار در محیط بسته ی آپارتمان خلاص شوید . به یاد داشته باشید که الگوی سه بعدی کاغذ دیواری دارای تیپ زیبا و خاصی است . برای اجرا و پیاده سازی کاغذ دیواری وقت بگذارید و الگوهای موجود در بازار را دقیق و اصولی بررسی کنید .

 

طرح ها و مدلهای کاغذ دیواری سه بعدی

به نوعی می توان گفت که این کاغذ دیواری ها دارای تنوع طرح و نقش بسیار زیادی است . تقریباً هر تصویری با کیفیت بالا را می توان روی این والپیپرها چاپ کرد . فراموش نکنید که قیمت کاغذ دیواری بسته به طرح و شکل کاغذ متفاوت است .

 

دسته بندی کاغذ دیواری سه بعدی

دسته اول : غالبا الگوهای ظریف و ریز ، زیر مجموعه ی این گروه کاغذ دیواری سه بعدی است ، همچنین از بارز ترین الگوهای این کاغذ دیواری می توان به استایل سنگ یا اشکال هندسی اشاره کرد . این کاغذ دیواری مانند الگوهای مختلف این کالا دارای طرح های کوچکی است که در سراسر پوستر دیواری تکرار می شود .

دسته دوم : بهتراست بدانید وآگاه باشید که تصاویر بزرگ و تکی مانند ساحل ، جنگل ، گل و … زیر مجموعه این دسته کاغذ دیواری سه بعدی است . قبل از انتخاب کالا ، محیط خود را درست و صحیح بررسی کنید و سپس اقدام به خرید این کاغذ دیواری خاص کنید .

 

پرفروش ترین الگوهای کاغذ دیواری بعد دار

کاغذ دیواری سه بعدی هندسی

لازم است بدانید که کاغذ دیواری هندسی یکی از الگوهای پرطرفدار و امروزی کاغذ دیواری است . این الگوها اغلب بسیار متنوع و منعطف است . اگر از پیروان و عاشقان اشکال هندسی هستید و نگاه کردن به آنها حس خوبی را به شما منتقل می کند ، بهتر است ترس را کنار بگذارید و بدون شک این الگو را انتخاب کنید . کاغذ دیواری هندسی برای اتاق های مختلف و نیز پذیرایی مناسب است . این سبک کاغذ دیواری 3D Grid دارای الگوی مربع و مستطیل است . به طور کلی این استایل دارای قسمت های تورفته و بیرون زده است .

این نکته را درنظر داشته باشید که به لطف جلوه سایه ، طراحان می توانند جلوه سه بعدی این کالا را به راحتی اجرا کنند و به آن عمق ببخشند . پوستر دیواری دارای ترکیب رنگی های مختلف و متعددی است ، بهتر است خلاق باشید و الگوی مختلف کاغذ دیواری سه بعدی را بررسی کنید ، این نکته را در نظر داشته باشید که توجه کردن به این موضوع حس خوبی را به شما منتقل می کند .

 

کاغذ دیواری سه بعدی طرح منظره

باید دانست که کاغذ دیواری سه بعدی منظره یا پوستر سه بعدی طبیعت یکی از الگوهای پرطرفدار و خاص برای دکوراسیون و زیبا سازی خانه است ، بسیاری از اشخاص عاشق و علاقه مند به سفر کردن هستند ، این افراد در سفر های خود ، مناطق مختلف و متفاوت را مشاهده می کنند ، این گروه از افراد زندگی را به خود سخت نمی گیرند ، عجیب است بدانید و باخبرباشید که این اشخاص هنجارشکن هستند و از هیچ قانون پایه ای برای دکوراسیون و چیدمان محیط زندگی خود استفاده نمی کنند .

به طورمعمول این افراد تمایل دارند که محیط زندگی خود را آزادانه دکوراسیون و زیبا سازی کنند و از تماشای آن لذت ببرند . اگر شما نیز از چنین اشخاص هستید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم از کاغذ دیواری های سه بعدی به الگوی جنگل ، طبیعت ، آبشار ، منظره های زیبا استفاده کنید ، بر اساس نظریه روانشناسان این کاغذ دیواری ها استرس و اضطراب شما را کاهش می دهد و حس خوبی را به شما منتقل می کند .

به مراتب برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک و یا دکوراسیون اتاق تی وی روم می توانید از کاغذ دیواری استفاده کنید . بدین منظور ، بهتر است که برای انتخاب و گزینش الگوی مورد نظر خود وقت بگذارید و پلان های مختلف را از داخل اینترنت پیدا کنید . درکل خوب است که این موضوع را بی اهمیت نشمارید و از آن بطور دقیق استفاده کنید ، اگر از دوستداران رنگ سبز برای دکوراسیون و زیبا سازی خانه خود هستید ، ترس را کنار بگذارید و آزادانه یکی از این الگوها را انتخاب کنید و محیط زندگی خود را با آن خاص تر کنید

 

حمام

مهم است بدانید که کاغذ دیواری های سه بعدی از طرح های گلدار ظریف گرفته تا الگوهای هندسی مدرن راه حلی ساده و راحت برای زیباتر کردن ظاهر حمام شما است . در اصل یک کاغذ دیواری که نقاشی های گیاهی و نمونه هایی را به تصویر می کشد ، می تواند ظاهر حمام شما را خاص و زیبا کند . خوب است برای خاص تر شدن این محیط ، یک الگوی آنتیک و زیبا را انتخاب کنید ، از انتخاب استایل جدید نترسید ، زیرا شما می خواهید محیط زندگی خود را اختصاصی تر کنید .

همچنین هنگام انتخاب کاغذ دیواری های سه بعدی، یک پالت رنگ طبیعی مانند آبی و سفید و مواد طبیعی را انتخاب کنید تا ظاهری خاص و امروزی به دیوارهای حمام بدهید . برای دکوراسیون حمام کوچک خود بهتر است از الگوی روشن استفاده کنید ، به طور کلی با این تجهیزات می توانید یک الگوی دراماتیک به حمام خود بدهید .

 

کاغذ ديواري سه بعدی برای پشت تی وی روم

دقت کنید ، برای اینکه بتوانید در اتاق تلویزیون خود سبک مشخصی داشته باشید ، باید از سبک های مختلف کاغذ دیواری سه بعدی آگاهی داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین و مناسب ترین آنها را برای منزل خودتان انتخاب کنید . فراموش نکنید ، طرح و نقش به همان اندازه که در اتاق‌ های تلویزیون بزرگ موثر هستند ، در اتاق‌ تی وی روم کوچک هم موثرند . شما برای ایجاد تعادل ، باید از یک الگوی پایه برای کل فضای اتاق تلویزیون خود استفاده کنید . درمجموع ، بهتر است که قبل از شروع به کار اطلاعات خود را در مورد الگو ها و تیپ ها افزایش دهید و سپس برای ایجاد نمای بهتر اقدام کنید . یادتان نرود که توجه کردن به این موضوع در زمان اتمام کار حس خوبی را به شما منتقل می کند .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی