نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

آشنایی با پرده پانچی و انواع مدل های بینظیر آن

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۰۱:۰۲ ب.ظ

در واقع همانطورکه مطلع هستید پرده یکی از تجهیزات بسیارمهم و اساسی برای دکوراسیون و زیباسازی هر خانه ای است . هم اکنون ما دراین مقاله می خواهیم یکی از الگوهای به روز و دوست داشتنی این کالای دکوراتیو پرطرفدار که پرده پانچی نام دارد را برای شما کاربران عزیز توضیح دهیم . غالبا پرده پانچی از جمله مدل های جذاب و زیبای پرده است که هیچ وقت از مد نمی افتد و قدیمی نمی شود . بنابراین اگر دست دارید که خانه ای خاص و امروزی داشته باشید ، بطور کل لازم است ترس را کنار بگذارید و از این کالای ارزشمند و فانتزی استفاده کنید .

همچنین خبرخوب در اینجا اینست که این کالا یکی از اصلی ترین و بهترین مزیت های پرده های پانچي می توان به عدم نیاز به دوخت و دوز اشاره کرد . دراین مقاله ویکی سرا ، سعی ما بر اینست که الگو و مدلهای مختلف این کالای پرطرفدار را خدمتتان معرفی نمائیم .

پرده پانچی و انواع مدل های جدید »

پرده پانچی

بهتر است آگاهی لازم را دراین زمینه داشته باشید که پرده ها تکمیل کننده فضای داخلی منزل می باشد ، با این اوصاف ، لازم است که برای خرید و انتخاب الگوی درست و مناسب پرده پانچ وقت و حوصله بگذاریم و مدل های موجود در بازار را به طور جدی و دقیق بررسی کنید . در ضمن فراموش نکنید که هر کدام از الگوها دارای مزایای باورنکردنی و بی شماری است . پرده ها را می توان برای تقویت حس وحال اتاق و یا برای یک هدف خاص و روحیه افراد انتخاب کرد ، بدین ترتیب ، باید قبل از خرید کالا ، تعیین کنید که این وسیله را برای چه فضایی از خانه مدنظر دارید ، زیرا توجه کردن به این موضوع ، حس خوب و با نشاطی را به شما منتقل می کند .

به مراتب الگوهای چین‌های نیشگون ، چین‌های مدادی و چشمک‌ها از محبوب ترین و دل انگیز ترین مدل های پرده پانچی است . بنابراین دقت کنید که اگر ذهن خلاقی دارید و می خواهید الگوهای جدید و خاص این کالا را طراحی و پیاده سازی کنید ، به شما پیشنهاد می کنیم درادامه مقاله ، ما را همراهی کنید .

 

الگوهای خاص پرده پانچی

قائدتا همانطور که گفته شد ، پرده یکی از وسایل و تجهیزات فانتزی و باارزش برای زیبا سازی منزل است ، در حالت کلی باید دانست که افراد از دیرباز برای تغییر دکوراسیون و زیبا سازی محیط زندگی خود از این وسیله خاص و دکوراتیو استفاده می کنند . بهتر است برای خرید و انتخاب این کالا وقت بگذارید و محیط خانه خود را دقیق و اصولی بررسی کنید . درمجموع باید بدانید که این کالا نباید جلوی تابش نور به داخل خانه را بگیرد . اگر به دنبال یک دکوراسیون شیک و امروزی هستید و می‌خواهید یک محیط خاص و متفاوت داشته باشید ، بهتراست از این تجهیزات برای چیدمان خانه خود استفاده کنید .

 

مدل های های مختلف پرده پانچی در سال 2022

ناگفته نماند که پرده پانچ دارای الگو و مدل های مختلف و متفاوتی است . اگر ذهن باز و پویایی دارید و می خواهید خانه خود را آنتیک و خاص تر کنید ، بهتر است که بدون هیچ تردیدی این الگوی پرده را انتخاب کنید و از تماشای آن لذت ببرید . بهتر است بدانید ، اجرا و پیاده سازی این شی به تخصص زیادی نیاز ندارد . دوخت پرده های پانچ به دست افراد ماهر انجام می شود ، به طور کلی شما قادر هستید از پارچه های مختلف و متفاوت استفاده کنید و این کالا را برای خود و عزیزانتان طراحی و پیاده سازی کنید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که به دلیل وجود الگو و مدل های مختلف ، شما قادرهستید هرآنچه را که دوست دارید ،  آزادانه انتخاب کنید و محیط خود را با آن زینت ببخشید .

درادامه قصد داریم این الگو و مدل های مختلف و متفاوت آن را برایتان شرح دهیم .

 

پرده پانچي سنتي

باید دانست که بسیاری از افراد جامعه علاقه مند و خواهان استفاده از الگو و مدلهای سنتی برای دکوراسیون و زیبا سازی منزل خود هستند ، بدین منظور ؛ اگر شما نیز ازدسته این افراد هستید ، بهتر است بدون هیچ تردیدی این الگوی پرده را انتخاب کنید و از تماشای آن لذت ببرید . همواره خوب است بدانید که اگر عاشق کار طراحی و ترسیم هستید ، وسایل طراحی را بردارید و مدل مورد نظر خود را بر روی کاغذ ترسیم کنید .

طبیعتا برای اجرای این الگوی پرده شما به یک پارچه ساده نسبتا ضخیم ، نگین ، پولت ، نوار ، الگوهای اسلیمی ، مداد طراحی ، سوزن و نخ نیاز دارید . با استفاده از این تجهیزات طرح پایانی خود را بر روی سطح پارچه ترسیم کنید . حال وسایل تزیینی را بر دارید و به کمک آن شکل را بر روی پارچه ترسیم کنید . درکل بهتر است که با استفاده از این کالای ساده به محیط زندگی خود شخصیت ایده آلی ببخشید .

 

پرده پانچی گل دار

در حالت عادی ، الگوهای گل یکی از ابتدایی ترین پلان ها برای طراحی و دکوراسیون محیط خانه است ، به طور معمول ، به دلیل استقبال بیش از حد افراد از این الگوی خاص ، طراحان و معماران تصمیم گرفتنند که این پرده را به زیبا ترین شکل ممکن طراحی کنند ، اگر بخواهیم دقیق تر به این موضوع نگاه کنیم می توان گفت که از مدلها و رنگهای مختلف گل برای زیباسازی این پرده استفاده کنید .

این نکته را در نظر داشته باشید که به خاطر ذات طرح گل ، حس نشاط و شادی روزافزونی را به محیط خانه وارد می کنید ، بنابراین ، اگر از دوستداران و علاقه مندان طبیعت هستید ، بدانید که این مدل پرده می‌تواند بهترین انتخاب اختصاصی برای دکوراسیون داخلی منزل شما باشد . هرگز  فراموش نکنید که این مدل پرده با الگوهای ساده کاملا هماهنگ می شود .

 

پرده پانچی چاپی

شایان ذکراست که بدانید، پرده چاپی یکی دیگر از سبک های جدید و خاص طراحی پرده است ، بسیاری از افراد این الگوی پرده را می‌پسندند و از آن استفاده می کنند . اگر ذهن طراح و خلاقی دارید ، بهتر است ترس را کنار بگذارید و از این طرح پرده استفاده کنید . ابتدا کاغذ و مداد را بر دارید و پلان مورد نظر خود را ترسیم کنید . حال که از الگوی خود مطمئن شده اید ، مدل را بردارید و مهر خود را بسازید . یک ظرف رنگ در کنار خود قرار دهید و مهر را درون رنگ قوطه ور کنید . درنهایت خوب است که برای رسیدن به نتیجه خوب و مطلوب تر ، این کار را با آرامش کافی انجام دهید .

 

پرده پانچی ترکیبی

آگاه باشید که پرده‌ پانچی ترکیبی ، محیط زندگی شما را لوکس و مجلل می کند ، بنابراین ، اگرباهوش باشید و ذهن خلاق و طراحی داشته باشید ، می توانید با کمترین هزینه ممکن ، این کالا را برای خود و عزیزان دلبندتان طراحی و پیاده سازی کنید و از تماشای آن لذت دوچندانی ببرید . ضمنا این نکته را درنظر داشته باشید که برای ساخت این پرده ، بهتر است از دو نوع پارچه استفاده کنید .

همانطورکه میدانید پارچه ها دارای طرح و مدلهای مختلفی هستند ، ابتدا الگوها و مدلهای مختلف پارچه را بررسی کنید . توجه کنید که این کار را بی اهمیت و سطحی نشمارید و برای آن وقت کافی بگذارید . درنهایت ، باید دانست که برای اجرا و پیاده سازی این کار شما به یک پارچه ساده و یک پارچه طرحدار نیاز دارید .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۴
نگار محمدی

پرده پانچی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی