نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

لازم به ذکر است که بدانید ساعت دیواری نقش مهمی و اساسی در زندگی هر فرد دارد . به طور کلی افراد برای اندازه گیری و بررسی زمان از ساعت دیواری استفاده می کنند . ساعت های دیواری دکوری دارای الگو و مدلهای مختلف و متفاوتی است . باید دقت کنید که قبل از خرید و انتخاب ساعت دیواری محیط منزل ، نوع دکوراسیون خانه خود را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید این کالای دکوری کنید .

بطور معمول ، شما می توانید ساعت ديواري را که دوست دارید و باب میلتان است یا مطابق با فضای داخلی محیط زندگی شما است را انتخاب کنید و از تماشای آن لذت ببرید . اگر ذهن طراح و خلاقی دارید و می خواهید ساعت های جدیدی را برای محیط زندگی خود طراحی کنید ، بهتر است این مبحث را دقیق و اصولی مطالعه و بررسی نمائید .

ساعت دیواری

ساعت دیواری و انواع الگوهای آن

ساعت دیواری یکی از آن اقلام ضروری برای دکوراسیون و زیبا سازی محیط خانه است . پیدا کردن یک ساعت دیواری ایده آل کار دشوار و سختی است . به طور کلی شما می توانید از الگوهای به روز ، خاص ، معاصر و دراماتیک استفاده کنید و محیط زندگی خود را زیبا کنید . ترس را کنار بگذارید و الگو و مدل خاصی را برای خود و عزیزانتان طراحی و پیاده سازی کنید . ساعت دیواری را می توان تاثیرگذارترین ابزار زمان دانست . به طور کلی زندگی بدون ساعت یک درهم ریختگی بزرگ و پر از هرج و مرج خواهد بود . ویکی سرا در ادامه الگو و مدلهای مختلف ساعت را تشریح می دهد . قصد ما از ارائه این مقاله ، بالا بردن دانش شما عزیزان همراه است .

 

طراح ساعت دیواری

در حقیقت باید بدانید که پیتر هاین‌ لاین مخترع ساعت ديواري است . او متولد آلمان است . پیترهاین لاین اولین ساعت مکانیکی مدرن را اختراع کرد ، ساعت دیواریِ ساخته شده توسط این طراح ،بسیار شبیه به ساعت‌های امروزی است . با شروع قرن هفدهم ، مردم شروع به ساخت و طراحی ساعت دیواری کردند ، افراد تصمیم گرفتند از دانش و قدرت تخیل خود استفاده کنند و مدلهای مختلف این محصول تزیینی زیبا و پرکاربرد را تولید کنند .

 

انواع مدلهایِ ساعت ديواري »

همه ما میدانیم که ساعت دیواری رایج ترین وسیله برای دکوراسیون و زیبا سازی محیط زندگی است . بسته به الگو و تیپ خانه خود شما می توانید از مدلهای مختلف ساعت استفاده کنید و این فضا را به بهترین شکل ممکن ، زیبا کنید . در کا باید بدانید که نگاه کردن به ساعت و بررسی زمان ، حس خوب و بینظیری را به ما منتقل می کند . فراموش نکنید که این شی دکوراتیو به دلنشین ، دارای الگوها و مدل های مختلفی است که برای تزئین دیوارها می توان از آن نیز استفاده کرد . به طور کل ، شما قادر هستید ساعت را کنار اتاق یا روی یک قسمت نشیمن قرار دهید و از تماشای آن لذت ببرید .

 

ساعت چوبی توپوگرافی

گفتنی است که توپوگرافی به معنای پستی و بلندی است ، به خاطر داشته باشید که طرح های هنری توپوگرافیک نیز به مانند همین تعریف ، دارای فرم هایی هستند که از ارتفاع و شکل های متنوعی تشکیل شده اند . بنابراین ، اگر به دنبال یک الگوی خاص و زیبا برای خانه خود هستید ، بهتر است بدون هیچ گونه شک و تردیدی این وسیله را انتخاب نمائید . لازم است بانید که ساعت دیواری با طرح توپوگرافیک از صفحه های متعدد تشکیل شده که از بغل مانند کوه به نظر می رسند . مدل توپوگرافیک را بهتر است با دکوراسیون مدرن یا سبک دکوراسیون مینیمال ست کنید .

 

ساعت مکعبی جدید

جالب است بدانید که برای اجرا و پیاده سازی این ساعت شما به مکعب های چوبی ، برچسب اعداد ، موتور و عقربه نیاز دارید . ابتدا باید طرح مورد نظر خود را بر روی برگه ترسیم و پیاده سازی کنید . سپس دیوار و محیط اجرای کار خود را تعیین کنید ، بعد از اتمام این مراحل مکعب های خود را بسازید . حال که تمام این تجهیزات آماده شده است اعداد را بر روی سطح مکعب ها نصب کنید ، بعد از اتمام این مراحل کار را اجرا کنید . از چسب مخصوص استفاده کنید و هر کدام از این مکعب ها را در جای خاصی وصل کنید . این نکته را در نظر داشته باشید که این ساعت به مساحت زیادی برای اجرا نیاز دارد ، در صورتی که فضای کوچکی دارید ، بهتر است از این ساعت استفاده نکنید ، توجه نکردن به این موضوع محیط خانه شما را زشت و بیریخت می کند .

 

ساعت رادیویي

ساعت رادیویی یک گزینه ی عالی برای هر کسی است که می خواهد در کنار نگاه کردن به ساعت ، موسیقی مورد علاقه خود را گوش کند . یکی از مزایای انتخاب ساعت رادیویی این است که اغلب می‌توانید زنگ ساعت خود را روی یک ایستگاه رادیویی خاص تنظیم کنید . به طور کلی شما قادر هستید از متریال های مختلف برای ساخت و اجرای این کالا استفاده کنید

 

ساعت دیواری قهوه داغ

آیا به دنبال ساعت مناسبی برای ساعت آشپزخانه خود هستید؟ در جواب این سوال ، مهم است بدانید که ساعت دیواری قهوه ، بهترین و برترین الگو برای دکوراسیون و زیبا سازی آشپزخانه است . این ساعت از پلاستیک خاصی طراحی و ساخته می شود . دقت داشته باشید که برای ساخت و اجرای این ساعت دیواری وقت بگذارید و از کار ترسیم نترسید . به طور کلی با این ساعت دیواری می توانید ظاهر آشپزخانه خود را خاص و لاکچری کنید و از تماشای آن لذت دوچندانی ببرید .

 

ساعت ديواري یوگا

در حقیقت باید گفت که اگر عاشق و علاقه مند به ورزش یوگا هستید بدون هیچ گونه شک و تردیدی این ساعت را انتخاب نمائید . به نوعی می توان گفت که شما قادر هستید این ساعت را در هر فضایی از خانه قرار دهید . به طور کل می توانید ژست های مختلف و متفاوت یوگا را در صفحه نمایش ساعت مشاهده کنید . برای ساخت و اجرای این ساعت شما به یک صفحه چوبی ، چوب نازک برای ترسیم اشکال یوگا ، موتور ، عقربه ، چسب ، ورق طراحی و مداد نیاز دارید .

باید دانست که ابتدا کاغذ را در جلو دست خود قرار دهید و به وسیله مداد الگو های یوگا را طراحی و پیاده سازی کنید ، حال که از شکل الگو مطمئن شدید آنها را ببرید و بر روی یک چوب نازک قرار دهید . به وسیله یک اره دستی این اشکال را تهیه کنید و کنار بگذارد ، حال چسب را بردارید و الگو های آماده را بر روی سطح کار بچسبانید . در نهایت بعد از اتمام تمام این مراحل موتور ، عقربه ها را نصب کنید .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۳
نگار محمدی

ساعت دیواری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی