نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

باید دانست که آینه دکوراتیو یکی از اشیاء های تزیینی بینظیر برای دکوراسیون و زیبا سازی فضای خانه می باشد . این محصول فوق العاده چشمگیر دارای الگوها و مدلهای مختلف و متعددی است . شما می‌توانید آزادانه و راحت یکی از مدلهای خاص و زیبای آینه دکوراتیو را انتخاب کنید و به وسیله آن محیط زندگی خود را لوکس و امروزی کنید و از تماشای آن لذت ببرید . تنوع و اشکال مختلف و متنوع این کالا به شما این اجازه را می دهد تا آزادانه الگوی مورد نظر خود را انتخاب کنید و با استفاده از این کالا محیط زندگی خود را همانطورکه می خواهید زیبا و شیک بسازید .

در این مقاله ویکی سرا الگوهای مختلف آینه دکوراتیو برای دکوراسیون فضای منزل را توضیح می دهد .

 

آینه دکوراتیو و مدل های آن

آینه دکوراتیو

 

همانطور که خدمتتان عرض کردیم ، آینه های تزئینی دکوراتیو زیبایی منحصربه فرد و جلال خاصی را به همراه دارند. دقت داشته باشید که با استفاده از این وسایل دکوراتیو شما می توانید محیط زندگی خود را خاص و رمانتیک کنید و از تماشای این محیط لذت ببرید . بهتر است بدانید با استفاده از این تجهیزات دیوار شما لاکچری و پر زرق و برق می‌شود ، با استفاده از این اشیای آنتیک و زیبا شما می توانید روشنایی و زیبایی این فضا را چند برابر افزایش دهید . بنابراین ، لازم است که کمی خلاق باشید و با استفاده از تجهیزات و متریال های پیرامون خود آینه های دکوری را برای دکوراسیون و زیبا سازی محیط زندگی خود بسازید . یادتان نرود که این تجهیزات از نظر شکل و مدل و حتی کاربرد انواع مختلفی دارند .

شما عزیزان می توانید ، از استایل های مختلف آن در فضای خانه خود استفاده کنید . همواره می توان از بهترین و مجلل ترین الگوهای آینه دکوراتیو به مدلهای ستاره ای ، کهکشانی ، گل ، اشکال خاص و معاصر نیز اشاره کرد . ناگفته نماند که این تجهیزات در کنار زیبایی خاصی که ایجاد می‌کنند ، محیط زندگی شما را روشن می کند . با استفاده از وسایل تزیینی شما قادر هستید انرژی منفی را از محیط زندگی خود خارج کنید و به جای آن انرژی مثبت را به این محیط وارد کنید .

در ادامه این دانشنامه پرمحتوا به تشریح الگوهای مختلف آینه دکوراتیو می پردازیم :

 

انواع آینه دکوراتیو

قطعا می دانید که آینه یکی از وسایل و تجهیزات فانتزی فوق العاده زیبا و پرطرفداراست ، افراد از دیرباز تاکنون برای تغییر دکوراسیون و زیبا سازی محیط خود از این وسایل دکوراتیو استفاده می کردند . این شی در مجموع نور را در تمام خانه پخش می کند . با این اوصاف ، اگر به دنبال یک دکوراسیون شیک هستید و می‌خواهید یک محیط خاص و متفاوت داشته باشید ، بهتر است از این تجهیزات برای چیدمان خانه خود استفاده کنید .

 

آینه دکوری دیواری مستطیل

درحقیقت با این آینه دیواری هندسی مستطیل شکل ، می توانید حال و هوای معاصری به هر اتاقی می بدهید . توجه کنید که این آینه ی زیبا دارای یک قاب مستطیل شکل است . قسمت های خالی این آینه با استفاده از اشکال هندسی مختلف ، دکوراسیون و زیبا سازی شده است . اگر از پیروان و طرفداران سبک دکوراسیون نئوکلاسیک هستید بهتراست از این آینه برای دکوراسیون و زیبا سازی خانه خود غافل نشوید . فراموش نکنید که باید برای ساخت و اجرای این جنس وقت کافی بگذارید و آن را بدون هیچ عیب و نقصی ایجاد کنید . در نهایت بهتر است این آینه را در قسمت ورودی خانه نصب کنید و از تماشای آن لذت ببرید

 

آینه دکوری مخمل

اگر از عاشقان و علاقه مندان کار طراحی و دکوراسیون هستید و می خواهید تجهیزات جدید و خاصی را برای خانه خود ایجاد نمائید ، خوب است که ابتدا این کار را در ابعاد کوچک انجام دهید . برای ساخت و اجرای این آینه مخملی شما به یک آینه گرد و مقداری پارچه مخمل نیاز دارید . برای شروع ابتدا پارچه مخمل خود را تهیه کنید و بر روی دایره که از قبل بر روی کاغذ ترسیم کردید ، این پارچه را شکل دهید . بعد از اطمینان از الگوی پارچه ، حالا این کار را بر روی آینه انجام دهید . در مجموع توجه داشته باشید که این کار را دو نفره انجام دهید تا نتیجه کار بهتر شود . شما قادر هستید براساس استایل خانه ی خود از الگوهای مختلف پارچه مخمل استفاده کنید .

 

آینه دکوراتیو شاپرک

بطور معمول ؛ برای ساخت و اجرای آینه های دکوراتیو جدید و خاص ، بهتر است دست به کار شوید ، ترس را کنار بگذارید و اشکال مختلف را با هم ترکیب کنید . لازم است بدانید که برای ساخت این آینه شما به یک آینه ی گرد ، میله های مفتولی ، مهره های آهنی کوچک ، چسب و هویه نیاز دارید . ابتدا باید طرح را بر روی یک کاغذ پیاده سازی کنیم و سپس اقدام به تولید این کالا کنیم . دقت داشته باشید که برای اجرا ابتدا بایستی آینه گرد را تهیه کنید ، میله های مفتولی را به اندازه مورد نظر خود ببرید و بر روی سر این میله ها مهره های فلزی را وصل کنید . حال که میله های شما آماده شده است از یک اسپری رنگ نقره ای استفاده کنید و آنها را رنگ آمیزی کنید ، پس از خشک شدن میله ها به وسیله چسب مخصوص آنها را بر روی آینه خود نصب کنید .

 

آینه خورشید تابان

جالب است بدانید که این آینه دیواری آفتاب سوختگی از هنر دکو ، الهام گرفته شده است . برای اجرا و پیاده سازی این الگو شما به یک آینه گرد کوچک و تکه های مازاد آینه ، سنباده شیشه و قاب آینه نیاز دارید . برای ساخت و اجرای این آینه شما می توانید از شیشه های نوشیدنی استفاده کنید . این الگوی آینه برای خانه هایی به سبک مینیمال بسیار مناسب و کاربردی است . درنهایت می توان گفت که این آینه محیط زندگی شما را روشن تر و خاص تر می کند و حس خوب و شادمانی را به شما منتقل می کند .

 

آینه دکوراتیو گرد پولکی

دقت کنید که اگر ذهن خلاقی دارید و می خواهید آینه های دکوراتیو خاص و زیبایی را برای خانه خود طراحی کنید ، بهتر است ترس را کنار بگذارید و هر آنچه درون ذهن خود دارید را پیاده سازی کنید . برای اجرا و پیاده سازی این آینه شما تنها به یک آینه گرد بزرگ ، پولک های کریستالی نیاز دارید . ابتدا آینه مورد نظر خود را تهیه کنید و سپس به کمک چسب ، پولک های کریستالی را بر روی سطح کار بچسبانید .

همواره به یاد داشته باشید که کریستال‌ های زیبا و درخشان باعث افزایش انعکاس نور در فضای داخلی می‌شود . این طرح برای یک دیوار خالی بسیار مناسب است . با این آینه دیواری گرد با قاب کریستال ، کمی جذابیت بوهو یا همان دکوراسیون بوهیمان را به فضای خود اضافه کنید . این آینه دکوری تزیین شده با مهره های نقره ای جذابیت خاصی را ایجاد می کند . این شی را می‌توانید در قسمت ورودی خانه ، ابتدای اتاق نشیمن ، اتاق خواب قرار دهید و از تماشای آن لذت ببرید .

.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۳
نگار محمدی

آینه دکوراتیو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی