نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

چراغ دکوراتیو چیست؟

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۲:۳۷ ب.ظ

شایان ذکر است که نور طبیعی بهترین و اصلی ترین وسیله برای زیبا سازی فضای منازل است ، بهتر است بدانید که برای افزایش بیشتر نور در محیط زندگی ، شما قادر هستید از چراغ های دکوراتیو استفاده کنید ، یادتان باشد که با استفاده از این تجهیزات زیبا و مجلل ، شما می توانید خانه ای شیک  و رمانتیکی داشته باشید و از تماشای آن لذت دوچندانی ببرید . بهتر است که کمی خلاق باشید و قبل از هر گونه اقدامی ، ابتدا محیط زندگی خود را دقیق بررسی کنید . باید دانست که توجه کردن به این موضوع حس خوب و مطلوبی را به شما خوانندگان عزیز در پایان کار منتقل می کند .

همچنین ناگفته نماند که چراغ های دکوراتیو دارای انواع متنوعی هستند که درادامه می خواهیم آنها برایتان بازگو کنیم.


چراغ دکوراتیو

چراغ دکوراتیو

ویکی سرا در این مقاله سعی دارد تا الگوهای مختلف و متفاوت این شی تزیینی بینظیر را برای شما سروران محترم شرح دهد .

 

مهم است که بدانید ، این تجهیزات بخصوص ، دارای الگو و مدلهای مختلف و متعددی هستند . به نوعی مسی توان گفت که شما می‌توانید بسته به استایل خانه خود از پلان های مختلف این کالای تزیینی خارق العاده استفاده کنید و محیط زندگی خود را به بهترین شکل ممکن طراحی و دکوراسیون کنید و ازمحیط زیبای آن نهایت بهره را ببرید .

به خاطرداشته باشید که به کمک چراغ های دکوراتیو شما کاربران عزیز، می توانید انرژی منفی و بد فضا را جذب کنید و در عوض آن را به انرژی مثبت و خوبی تبدیل کنید . یادتان باشد و از این نکته کلیدی نیزغافل نشوید که توجه نکردن به این موضوع می تواند استرس و اضطراب شما را افزایش دهد . درمجموع می توان گفت که شما با استفاده از چراغ های دکوراتیو می توانید خیلی راحت محیط زندگی خود را زیبا و امروزی کنید و از تماشای آن لذت کافی ببرید .

انواع چراغ دکوراتیو

لوستر دکوراتیو

مسلما همه ما در این مورد نیز آگاهی لازم را داریم و می دانیم که لوستر یکی از پر طرفدارترین و خاص ترین چراغ های دکوراتیو برای دکوراسیون و زیبا سازی خانه است . با این اوصاف ، خوب است که کمی خلاق باشید و الگوهای موجود در بازار را دقیق و اصولی بررسی کنید . هرگز فراموش نکنید که نگاه کردن به این شی حس خوب و شادی را به شما منتقل می کند . بنابراین یادتان نرود که لوسترها دارای متریال های مختلف و متنوعی نیزهستند .

هم اکنون لازم است بدانید که افراد از همان زمانهای قدیم شمع را برای روشن کردن این کالا استفاده می کردند . امروزه شما می‌توانید از لامپ های مختلف استفاده کنید و این وسیله دکوراتیو را زیبا سازی کنید . کمی خلاق باشید و با استفاده از اشیا پیرامون خود لوستر های خاص و زیبا را طراحی و پیاده سازی کنید و از تماشای آنها لذت ببرید . ناگفته نماند که برای تعیین سایز مناسب لوستر برای اتاق ها ، بهتر است که طول و عرض اتاق را بر حسب فوت اندازه بگیرید ، توجه کردن و وقت گذاشتن برای خرید این محصول از هدر رفتن پول جلوگیری می کند .

 

چراغ دکوراتیو رنگی

مطمئنا همه شما عزیزان چراغ های رشته ای رنگی را دیده اید و تا حدودی با آن آشنا هستید . بسیاری از شما چندین دهه است که از آنها برای تزئین خانه خود استفاده می کنید . با استفاده از این رشته های رنگی خاص شما می توانید محیط زندگی خود را زیباتر کنید و از تماشای آن لذت ببرید .

توجه داشته باشید که چراغ های رشته ای رنگی در رنگ های بسیار متنوع و جذابی موجود است و می توانید از آنها برای تزئین اتاق خواب، اتاق زیر شیروانی و حتی حیاط خلوت نوجوانان استفاده کنید . اگر از پیروان و علاقه مندان دکوراسیون رنگی هستید و تمایل دارید که با این سبک خانه خود را دکوراسیون و چیدمان کنید ، به نظر ما خوب است که از این شیء برای روشنایی بیشتر خانه خود استفاده کنید . درنهایت باید دانست که چراغ های رشته ای رنگی می توانند شادی و نشاط روزافزونی را به محیط خانه وارد کند .

 

چراغ طنابی

عمدتا اجراء و پیاده سازی این چراغ به تخصص خاصی نیاز ندارد . برای ساخت این شی طراحان اساساً از لامپ های کوچک و زیبایی استفاده می کنند . این آباژور بسیار منعطف و جذاب است . بدین ترتیب ، اگر از طرفداران سبک دکوراسیون کلاسیک هستید ، این چراغ را برای دکوراسیون و زیبا سازی محیط زندگی خود انتخاب کنید و از تماشای آن لذت ببرید . درمجموع لازم است بدانید که چراغ های طناب سیمی یک شی فوق العاده بی نظیر برای دکوراسیون و زیبا سازی خانه هستند . پیشنهاد می شود که برای اجرای این چراغ ، شما بایستی ترس را کنار بگذارید و تنها با ذهنی آزاد و راحت کالا را طراحی کنید .

 

ساخت لوستر دکوراتیو با لامپ ادیسونی

دقت کنید که اگر ذهن خلاقانه ای دارید و همچنین قدرت تخیل نسبتا بالایی دارید ، بهتراست سریعا دست به کار شوید و از این توانایی خود نهایت استفاده را ببرید . یادتان باشد که برای ساخت این لوستر خاص و زیبا ، شما به یک لوله آب قدیمی ، مقداری سیم ، لامپ ادیسونی ، قلاب ، سیم ، آویز نیاز دارید . ابتدا برای شروع باید میله مورد نظر خود را رنگ کنید و اجازه دهید این کالا کاملا خشک شود . بعد از خشک شدن ، سیم های لامپ را از درون سوراخ های لوله رد کنید و به قسمت پایین سیم های پاترن لامپ را وصل کنید و در انتها لامپ ادیسونی را متصل کنید . مهم است بدانید که نور منتشرشده از آن ، کاملا بهینه و استاندارد است . این وسیله نورانی می‌تواند یک منبع نوری فوق العاده جذاب و دکوراتیو برای زیبا سازی محیط زندگی شما باشد .

 

ریسه تزیینی دکوراتیو

درواقع یکی دیگر از بهترین نوع چراغ های دکوراتیو ، ریسه‌های تزیینی است که از وسایل روشنایی برای دکوراسیون و زیبا سازی خانه به شمار می رود . توجه داشته باشید که این چراغ‌ها معمولا رشته‌های ال‌ ای‌ دی به‌ هم پیوسته‌ای هستند . شما قادر هستید این چراغ ها را در هر فضایی از خانه نصب کنید و از تماشای آن لذت کافی ببرید . ریسه های تزیینی الگوهای مختلفی دارد . بهتر است برای خرید و انتخاب الگوی مورد نظر ، وقت بگذارید . یادتان باشد که این چراغ ها قادرند استرس و اضطراب شما را کاهش دهد و حس خوبی را به شما منتقل کنند .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۰
نگار محمدی

چراغ دکوراتیو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی