نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

آشنایی با جدیدترین چیدمان مبل در پذیرایی

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰، ۰۹:۴۹ ق.ظ

عمدتا اتاق پذیرایی فضایی راحت و مناسبی بوده است که خانواده بعد از گذراندن یک روز طولانی و سخت ، بیشترین وقت خود را در آنجا حضور دارند . این مکان می تواند خستگی افراد را کاهش دهد و از طرفی حس و حال آنها را مثبت کند و آرامش فوق العاده خاصی را به ارمغان آورد .

در این مقاله سعی  داریم ، الگوی چیدمان و دکوراسیون مبل در پذیرایی را برای شما کاربران گرامی شرح دهیم . ضمنا توجه داشته باشید که بایستی برای انتخاب بهتر الگوی چیدمان مبل در پذیرایی وقت و حوصله بگذارید و پلان های جدید و نو را تجربه و مقایسه کنید .

 

چیدمان مبل در پذیرایی

چیدمان مبل در پذیرایی

درادامه این مبحث از ویکی سرا قصد داریم شما خوانندگان ارجمند را با بهترین و زیباترین ایده های چیدمان مبل در پذیرایی سال 2022 آشنا کنیم .

قائدتا اکثریت شما میدانید که مبلمان اصلی ترین وسیله برای دکوراسیون و زیباسازی فضای نشیمن است . توجه داشته باشید که اولین برداشت از راحتی هر خانه‌ ای با مبل و کاناپه آن آغاز می‌شود ؛ بدین منظور ، باید در انتخاب نوع مبل و میزان راحتی آن دقت بیشتری کنید . معمولا مبل‌ها در دوره‌های مختلف و در سبک‌های مختلف تولید شده‌اند . سبک‌ها و مدل‌های زیادی از مبل در بازار وجود دارند ، می‌توانید بر اساس استایل ایده آل خانه خود نیزهر کدام از این مبلمان ها را که دوست دارید ؛ انتخاب کنید . این وسایل تزیینی زیبا و شیک می‌تواند نمای اتاق نشیمن را به طور کلی تغییر دهد . در این مقاله ما تمایل داریم که نحوه و الگوی چیدمان مبل در اتاق پذیرایی را به شما معرفی کنیم .

خوب است بدانید که برای پیاده سازی الگوی خاص و زیبا باید ذهن خود را آزاد کنید و با خلاقیت و ابتکار بهتر از کالاها و وسایل مختلف استفاده کنید . اگر از الگوهای پایه خسته و کلافه شدید و دوست دارید که طبق تخیلات و سلیقه مورد پسند خود فضا و محیط زندگی خود را چیدمان و دکوراسیون کنید ، بهتر است سریعا دست به کار شوید و محیط خود را از نو چیدمان کنید . یادتان باشد که برای انتخاب الگوی مناسب نسبت به متراژ فضای خود وقت بگذارید و محیط خانه خود را چیدمان و طراحی کنید . درکل توجه نکردن به این اصول محیط زندگی شما را زشت و بدقیافه می کند و متاسفانه از طرفی دیگرهزینه های شما را افزایش می دهد . 

 

سبک چیدمان مبل در پذیرایی

در حقیقت طراحی دقیق و برنامه‌ ریزی‌ شده اتاق پذیرایی بسیار مهم و ارزشمند است . بدین منظور ، شما با رعایت الگو ها و نیز اصول دکوراسیون و چیدمان می‌توانید اتاق پذیرایی مناسب و ایده آلی را برای خود و سایر عزیزانتان ایجاد کنید . فراموش نکنید که توجه کردن به این موضوع و بررسی دقیق فضا قبل از اجرا و پیاده سازی هر الگویی باعث می شود تا هزینه ها و نیز وقت شما هدر نشود . کمی خلاق باشید و با استفاده از الگوهای جدید و خاص این فضا را دکوراسیون و زیبا سازی کنید و از تماشای آن لذت ببرید .

لازم به ذکر است که با چیدمان درست و اصولی می توانید انرژی بد و منفی محیط پذیرایی خود را به انرژی مثبت و دل انگیز تبدیل کنید . به طور معمول ، چیدمان اشتباه و غیر اصولی می‌تواند شما را بدون آنکه دلیل آن را بدانید ؛ عصبی ، افسرده و کم‌ انرژی و طاقت فرسا کند و حتی باعث می شود که قدرت تصمیم گیری های شما کاهش یابد .

 

الگوهای چیدمان مبل در پذیرایی

در واقع شما عزیزان برای گذراندن وقت خود و کاهش خستگی های روزانه به یک مکان آرام و به دلنشین ، مانند اتاق پذیرایی نیاز دارید . در این مواقع ، برای دریافت حس خوب و عالی از محیط ، بهتر است این فضا را با حوصله و آرامش بیشتری چیدمان کنید . این اتاق بایستی احساس راحتی و آرامش خاطر شما را افزایش دهد و حس خوبی را به شما منتقل کند ، همچنین می‌توانید ساعت هایی برای انجام کارهای روزمره خود در این محیط حضور داشته باشید و از طرفی احساس خستگی و بی حوصلگی نکنید .

نا گفته نماند که اتاق پذیرایی خاص و زیبا باید به گونه ای مبله و طراحی شود که بهترین بهره وری را برای شما هموار کند . بهتر است بدانید ، برای داشتن محیطی دلچسب و رویایی نیاز به خانه ای بزرگ نیست بلکه باید از تکنیک ها و ایده های دکوراسیون استفاده کنید و این محیط را به بهترین شکل ممکن دیزاین کنید .

 

پیروی از قوانین تقارن سازی برای دکوراسیون اتاق پذیرایی

باید دانست که برای زیبا سازی محیط پذیرایی شما می توانید از قانون تقارن سازی استفاده کنید و به بهترین شکل موجود فضای خود را دکوراسیون و زیبا سازی کنید . طبق این اصل شما بایستی مبلمان را به صورت جفت چیدمان کنید . بهتر است تا جای امکان برای خرید و انتخاب المان ها وقت بگذارید . به طور کلی ، وجود تقارن حس خوبی را به شما منتقل می کند ، پیروی از این قانون محیط پذیرایی شما را دل باز و خواستنی تر می کند .

 

چیدمان مبلمان پذیرایی به صورت ال ( L )

خبرخوب برای شما کاربران ارجمند اینست که یکی از الگو های خاص و زیبا و مجلل برای چیدمان و دکوراسیون مبلمان استفاده از الگوی ال است . با استفاده از این پلان شما می توانید محیط پذیرایی خود را به آسانی تقسیم بندی کنید و نظم و ترتیب خاصی را به وجود آورید . برای زیبا سازی این فضا ، شما قادر هستید از مبلمان با الگوی ال استفاده کنید و یک میز خیلی کوچک در وسط این فضا قرار دهید . این تعادل حس خوبی را به شما منتقل می کند .

به خاطر بسپارید که با استفاده از این الگو ابعاد و اندازه اتاق پذیرایی شما افزایش میابد . با این اوصاف ؛ برای افزایش چند برابری زیبایی این فضا ، بهتر است از یک فرش زیبا و کوچک روشن استفاده کنید . به طور کلی برای رسیدن به نتیجه مطلوب فضا را دقیق و اصولی بررسی کنید و اصلا اجازه ندهید هیچ فضایی پرت شود .

 

بهره گیری از مبلمان کم برای دکوراسیون و زیبا سازی پذیرایی

یادتان باشد که سادگی و بی آلایشی مبلمان و تجهیزات دکوری پایه و اساس این الگوی چیدمان است . بنابراین بهتر است که کمی خلاقیت به خرج دهید و از ترکیبات گرم و پرانرژی و فوق العاده جذاب برای دکوراسیون و زیبا سازی این محیط استفاده کنید . آگاه باشید که این پلان تنها به یک ذهن آزاد و خلاق نیاز دارد . بهتر است برای انتخاب الگوی مناسب وقت کافی بگذارید و مدلهای موجود در بازار را با دقت بیشتر و کاملا اصولی بررسی کنید .

درنهایت برای دکوراسیون و پیاده سازی این الگو شما باید از تجهیزات ظریف و متوسط استفاده کنید . ابتدا محیط خود را دقیق بررسی کنید و سپس اقدام به خرید تجهیزات و وسایل مختلف کنید . بطور مثال : چند مبلمان کوچک را در کنار یکدیگر قرار دهید و در وسط این تجهیزات یک میز کوچک را جا دهید . برای زیبا و خسته کننده نشدن فضا ، پیشنهاد ما اینست که از یک قالی نسبتا طولانی استفاده کنید . برای متعادل تر شدن محیط پذیرایی بهتر است چند صندلی بزرگ را در کنار الباقی مبلمان ها قرار دهید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی