نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

عمدتا فرقی نمی کند که دکوراسیون آشپزخانه تان فوق مدرن باشد یا کلاسیک و امروزی، معمولا کابینت های طوسی با هر رنگی هماهنگی دارد و به بهترین شکل با دکوراسیون ست شده و آنرا کامل تر نشان می دهد . همچنین برای وحدت بیشتر رنگ ها در دکوراسیون آشپزخانه می توانید به غیر ازکابینت ها، روکابینتی، دیوارها و حتی کف آشپزخانه را به رنگ سفید یا طوسی درآورید . البته سفید و طوسی اگر به صورت تک رنگ نیز در دکوراسیون بکار روند بازهم بسیار زیبا بنظر خواهند رسید .

 

( دکوراسیون آشپزخانه با رنگ طوسی )

دکوراسیون آشپزخانه طوسی

استفاده از رنگ طوسی برای دکوراسیون و نیز چیدمان آشپزخانه بسیار مناسب و به دلنشین است . این رنگ خاص و بینظیر با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ میشود .

همانطور که گفته شد ، در زمان دکوراسیون آشپزخانه ، به غیر از انتخاب طرح های مناسب برای کابینت ها باید از رنگها مانند یک طراح داخلی و یک دکوراتور حرفه ای استفاده کنید . مثلا اگر زمانی که در آشپزخانه سپری می کنید را در نظر بگیرید ، متوجه خواهید شد که از چه رنگ و نیز سبکی برای زیباتر شدن این فضا استفاده کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد رنگ طوسی میتوانید مقاله ( ست رنگ طوسی در دکوراسیون و تزیین خانه ) را دنبال کنید . حال در ادامه مقاله ؛ ویکی سرا تمایل دارد تا شما کاربران گرامی را با زیبا سازی دکوراسیون آشپزخانه طوسی نیز آشنا نماید .

لازم به ذکر است که بدانید ، برای انتخاب رنگ آشپزخانه و لوازم موجود در آن باید آگاهی لازم را داشته باشید و محیط را به طور دقیق تر بررسی کنید . همانطور که اکثریت شما عزیزان میدانید ، رنگ طوسی رنگی آرامش بخش است و قادر میباشد تنش های عصبی شما را کاهش دهد . به طور کلی خوب است بدانید که ترکیب این رنگ با رنگ های روشن و تیره میتواند باعث زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شود .

با این اوصاف ، اگر می خواهید محیط آشپزخانه را به مکانی دل انگیز تبدیل کنید ، بهتر است از رنگ طوسی و تنالیته های آن استفاده کنید . خاکستری یا همان طوسی یکی از رنگ‌ های بسیار ظریف و آرام است که امروزه بیش از پیش مورد توجه افراد قرار گرفته است . به یاد داشته باشید که این رنگ نیز مثل سایر رنگ‌ ها ، طیف رنگی گسترده‌ ای دارد . در اصل طوسی یک رنگ خنثی به حساب میاید که امروزه در دکوراسیون مدرن بسیار پرطرفدار می باشد .

در کل همنشینی اصولی بعضی از رنگ‌ های گرم و سرد در کنار رنگ طوسی ترکیب جذابی را ایجاد میکند و قادر میباشد محیط آشپزخانه را شیک و زیباتر کند . اگر فکر میکنید که ترکیب چه رنگ‌ هایی در کنار طوسی برای محیط آشپزخانه مناسب است ؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با پالت‌ های رنگی متنوعی از رنگ طوسی با رنگ‌ های دیگر نیز آشنا شوید .

 

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ طوسی و ترکیبات آن

بطور کلی ، شما میتوانید از ترکیب رنگی های مختلفی برای جذاب تر شدن فضای آشپزخانه خود در کنار طوسی نیز استفاده کنید . فراموش نکنید که اگر مایل هستید که فقط و فقط از رنگ طوسی برای دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید ، بهتر است تناژ های مختلف این رنگ را بشناسید و بطور دقیق درباره آن آگاهی لازم را داشته باشید ، .

پس اگر از رنگ طوسی به درستی در آشپزخانه بهره بگیرید ، میتوانید یک محیط خاص و رمانتیک را برای خود و عزیزان تان ایجاد کنید . برای داشتن آشپزخانه ای طوسی رنگ باید تمام جزئیات ریز و درشت موجود در آن را با رنگ طوسی نیز رنگ آمیزی کنید .

به عنوان مثال ، این وسایل میتواند شامل : کابینت ها ، اکسسوری ها ، کفپوش ، ظروف مصرفی باشد . همواره برای کاهش یک نواختی رنگ در فضای آشپزخانه در ادامه میخواهیم بگوییم که از چه ترکیب رنگهایی در کنار طوسی میتوان استفاده کرد .

 

آغشتن طوسی تیره و روشن

شاید دراینباره نیز اطلاعات کافی نداشته باشید که ترکیب طوسی تیره و روشن انتخاب خوبی برای دکوراسیون آشپزخانه به سبک وینیج و مینیمال است . کابینت هایی به رنگ طوسی روشن و براق برای دکوراسیون آشپزخانه های مدرن مناسب و عالی هستند .

دراینصورت ، زمانی که تصمیم میگیرید از طوسی تیره در کنار طوسی روشن برای آشپزخانه استفاده کنید باید رنگ اکسسوری ها، کفپوش و وسایل برقی را در نظر بگیرید . توجه داشته باشید که ترکیب تناژ های طوسی قادر است محیط آشپزخانه را زیباتر و خاص تر کند . درنتیجه خوب است بدانید که حضور در این محیط به طور کلی تنش های عصبی شما را کاهش میدهد  .

اما شاید برای شما نیز سوال پیش آید که اکسسوری چیست ؟ استفاده از اکسسوری در قرن بیست و یکم رواج یافته است . در زبان انگلیسی اکسسوری یعنی با اضافه کردن یک شی به شی دیگر آن را مفیدتر ، زیباتر یا کاربردی‌ تر نشان دهیم . در حوزه دکوراسیون آشپزخانه ، اکسسوری یعنی استفاده از وسایل ثانویه و جانبی برای ایجاد نمایی زیبا تر . درمجموع ، به لوازم جانبی چیدمان برای ایجاد نمای بهتر در آشپزخانه اکسسوری می گویند .

 

ترکیب طوسی با سفید

به نوعی می توان گفت که اگرقصد دارید آشپزخانه دکوراسیونی زنده و پراز انرژی مثبت داشته باشد بهتر است که از ترکیب رنگ های طوسی متالیک و سفید استفاده کنید . این دو رنگ نسبت به سایر رنگ ها از هماهنگی بیشتری برخوردار بوده و ترکیب زیبا و خاصی را ایجاد می کند .

درنتیجه ، زمانی که از این ترکیب رنگی در فضا ی آشپزخانه استفاده شود میتواند به محیط انرژی ، هیجان و شادی بیشتر ببخشد . بدین منظور ، اگر به دنبال این هستید که آشپزخانه را به فضایی مناسب و بهتر نیز تبدیل کنید ، بهتر است برای لوازم برقی موجود در فضای آشپزخانه از رنگ طوسی براق و متالیک استفاده کنید . چون سطح براق این لوازم ، با ظاهر ساده دکوراسیون آشپزخانه به راحتی تلفیق میشود . همچنین برای این که آشپزخانه ای با ترکیب رنگ طوسی و سفید ایجاد کنید ؛ میتوانید برای کابینت ها از رنگ طوسی متالیک استفاده کنید و برای کفپوش ، از رنگ سفید بهره بگیرید و محیط زندگی خود را زیباتر جلوه دهید .

 

آغشتن طوسی با سبز روشن

معمولا همه ما میدانیم که آشپزخانه یکی از مکان های مهم و اساسی خانه است که اکثر خانم ها بیشتر وقت خود را در آنجا سپری می کنند. درهمین راستا ، پیشنهاد ما اینست که برای زیبا سازی فضای آشپزخانه از ترکیب رنگ طوسی و سبز روشن استفاده کنید . زیرا ترکیب این دو رنگ با هم ،  دکوراسیون آشپزخانه را زیباتر میکند .

بنابراین باید بدانید که رنگ سبز به تنهایی القا کننده حس طبیعت و شادابی بوده و قادر است انرژی منفی شما را جذب کند . برای کسب اطلاعات در مورد دکوراسیون با رنگ سبز میتوانید به مقاله ( دکوراسیون با رنگ سبز و برخی نکاتی که باید بدانید ) سری بزنید .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی