نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

بهترین مکمل های رنگی قهوه ای

لازم است بدانید که رنگ قهوه ای یک رنگ خنثی و طبیعی می باشد  که در صورت استفاده از آن  در محیط های کاملا مناسب می تواند احساس دلگرمی و پایداری را در هر اتاقی ایجاد می کند . غالبا مکمل های رنگ قهوه ای میتوانند تجلی گر یک دکوراسیون رنگی خاص و فوق العاده ای برای بیشتر منازل باشند . ترکیب رنگی قهوه ای با رنگ خاص و به دلنشین میتواند تغییر دهنده روند زندگی روزمره شما باشد .

ست رنگی قهوه ای

در این مقاله از ویکی سرا قصد داریم شما را با ترکیب رنگی قهوه ای نیز آشنا کنیم . برای افزایش دانش بیشتر خود این مقاله را به طور کامل مطالعه فرمائید تا با تنالیته ست رنگ قهوه ای  آشنا شوید و بتوانید از آن در دکوراسیون به روزتر فضای خانه خود استفاده کنید .

 

معمولا هر رنگ دارای خاصیت بینظیر و فواید منحصر به خود نیز می باشد  که از آن طریق ، شناخت خصوصیات میتواند کمک بسزایی به ما در چیدمان منزل  کند . در حالت کلی ، مبلمان بیش از حد قهوه ای یا چوبی می تواند احساس تیره و سنگینی به فضا اتاق دهد ، به همین دلیل خاص ، مهم است که سایه های قهوه ای را در یک پالت رنگ با رنگ ها مختلف و سایه رنگی ادغام کنید تا فضایی رویایی و زیباتری داشته باشیم .

ترکیب رنگی مختلف با قهوه ای

گفتنی است که رنگ قهوه‌ ای جزء رنگ های خنثی و گرم محسوب می شود . به لحاظ روانشناسی این رنگ حس آرامش و امنیت را در انسان ایجاد میکند . افراد‌ ، تحت تاثیر رنگ قهوه‌ای تصمیمات بهتر و واقع بینانه تری میگیرند و از این رو در اغلب محیط‌ های اداری از رنگ قهوه ای به همراه مکمل های آن استفاده میشود.

مسلما می دانید که هر رنگ دارای خواص خاص و حیرت انگیزی بوده است و بازی با رنگ میتواند تاثیر فوق العاده  با ارزشی در احساسات و عواطف روزمره داشته باشد . بدین منظور ، بهتر است سبک های طراحی و نیز رنگ ها و خصوصیات آنها را بهتر بشناسیم .

همانطور که در قسمت بالا نیز گفته شد ، دراین بخش مبحث تمایل داریم شما را در دنیای بازی با رنگ ها غرق نمائیم ، تا مطلع شوید و آگاهی لازم را کسب نمائید که چه ترکیب رنگی را میتوان با قهوه ترکیب کرده و دکوراسیون خاصی برای منازل خود ایجاد کنید . ویکی سرا در ادامه به تشریح مکمل رنگ قهوه ای خاص میپردازد .

 

تنالیته رنگی قهوه ای با زرد

حیرت انگیز است که رنگ زرد رنگی می باشد که قهوه ای را به زیبایی خاصی تکمیل می کند . قاعدتا این مکمل رنگ قهوه ای وسایل اتاق را فوق العاده زیبا و دوست داشتنی نمایش می دهد . دقت داشته ئباشید که اگر برای دکوراسیون منزل  خود از ترکیب رنگ زرد و قهوه ای به درستی استفاده کنید ، این ترکیب خاص و دوست داشتنی ، فضا خانه را به محیطی جذاب تر و  پر انرژی تبدیل میکند . در طراحی این فضا از سبک مونوکروماتیک استفاده شده .

این سبک ترکیب اشیا با همان ترکیب رنگ اتاق بوده است که میتواند از تنالیته کم رنگ تا پررنگ همان ترکیبی در انتخاب وسایل اتاق استفاده کنیم . به طور کلی در چیدمان وسایل از رنگ های زرد برای رنگ آمیزی قفسه کتاب و مبلمان میتوان استفاده کرد . این ترکیب یک فضا کلاسیک و خاصی را در اختیار ما قرار میدهد . از این رو حس بهتری از فضا میگیریم و این بازی با رنگ باعث افزایش انرژی ما میشود .

 

تنالیته رنگی قهوه ای با سفید

قطعا تا به حال شنیده اید که سفید تقریباً با هر رنگی ست می شود و رنگ قهوه ای نیز از این قاعده مستثنی نیست . ترکیب هر رنگ قهوه ای با سفید شفاف حس تمیزی را برای شما القا میکند . از مکمل های رنگ قهوه ای میتوانیم در دکوراسیون فضاهای مختلف استفاده شود . در مجموع از این ترکیب رنگ میتوان در اتاق ناهار خوری رسمی یا اتاق نشیمن به خوبی استفاده کنید . به طور کلی در زمانی که ترکیب رنگ شما برای دکوراسیون قهوه ای و سفید بهتر است با سایه و نور بازی کنید که این یک تکنیک دکوراسیون داخلی بوده است .

باید دانست که تصویر بالا تجلی گر تکنیک سبک آرت نئو بوده است . در این سبک ، خطوط منحنی و مواج و اشکال گیاهی از مشخصه های این سبک است که طراحی دیوار کامل مشخص و بارز بوده است .

در همین راستا ، سایه های قهوه ای تیره یا چوب هایی همانند چوب ساج بخوبی در برابر سفید نیز ظاهر می شوند . برای اتاق نشیمن ، از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی در طراحی استفاده کنید . مبلمان قهوه ای و چوبی تضاد خاصی را با سفید ایجاد میکند که برای چشم بسیار لذت بخش بوده است .

 

تنالیته قهوه ای با آبی

دقت کنید که اگر به دنبال داشتن ظاهری مدرن تر و براق تر ، آرامش بخش نیزهستید از سبک دکوراسیون انتقالی در دکوراسیون فضای خود استفاده کنید . این سبک را می‌توان پلی بین طراحی دکوراسیون سنتی و مدرن دانست که تجلی گر فضای خاص برای منازل بوده است . در این سبک رنگ قهوه ای را با آبی برای دکوراسیون خانه خود در نظر بگیرید . رنگ قهوه ای و آبی برای یکدیگر ساخته شده اند ، زیرا ترکیب رنگی قهوه ای و آبی برای دکوراسیون خانه بسیار زیبا و خاص بوده است و حس خانه مدرن و سنتی را هم زمان در اختیار ما قرار میدهد .

قاعدتا این ترکیب به خوبی با مبلمان چوبی ترکیب میشود و جلوه خاصی را به فضا میدهد . شما می توانید اتاق نشیمن ، اتاق خواب و حتی حمام خود را با این ترکیب رنگ آرام و خاص آراسته کنید تا تعادل خوبی بین محیط سنتی و مدرن ایجاد کنید .

 

ترکیب قهوه ای و سبز

اصولا قهوه ای یک رنگ سنتی و کلاسیک بوده است که در دکوراسیون خانه بسیار مورد استفاده قرار میگرد . ترکیب این رنگ با سبز میتواند دکوراسیون خاصی و زیبایی را در اختیار ما قرار دهد . سبک دکوراسیون سنتی غربی یکی سبک پر طرف دار است . از ویژگی‌های این طرح میتوان به استفاده از چوب‌های تیره، پالت‌های رنگی پررنگ، تنوع بافت‌های استفاده شده در طراحی، مبلمان با پارچه‌های بافتنی یا مخمل مانند، ابریشمی و گلدوزی و استفاده از خطوط منحنی اشاره کرد که به طور کامل در تصویر بالا مشاهده می کنید . درمجموع رنگ سبز باعث نشاط و انرژی بهتر در بدن میشود .

 

تنالیته رنگی قهوه ای و صورتی

در حقیقت رنگ قهوه ای شاید اولین رنگی نباشد که هنگام دکوراسیون اتاق خواب نوجوانان به آن فکر کنید . اما تعجب آور است که چقدر می تواند با رنگ صورتی هماهنگ شود . قاعدتا ترکیب رنگ قهوه ای با سایه های مانند رز یا فوشیا ، فضایی زنانه ایجاد می کند . اگر قصد دارید یک اتاق صورتی داشته باشید جالب است که آن را با رنگ قهوه ای ترکیب کنید . به طور کل برای مبلمان و یا تخت خواب از رنگ قهوه ای همراه با کوسن های سبز ، آبی ، سرمه ای و صورتی استفاده کنید . بهتر است برای زنگ بندی دیوار از رنگ صورتی کم رنگ استفاده کنید . ترکیب این رو رنگ محیط فوق العاده خاص و زیبا را در اختیار شما قرار میدهد . از گل و شمع در دکوراسیون داخلی خانه خود غافل نشوید .

 

ترکیب رنگ قهوه ای و طلایی

عجیب است که رنگ طلایی به خودی خود دارای ویژگی های فوق العاده جسورانه و جادویی است . با این حال ، این رنگ روشن و جذاب را می توان با یک رنگ قهوه ای تیره ترکیب کرد . در این طراحی از سبک مینیمالیسم استفاده شده . این سبک زیبایی خاصی برای فضا ایجاد میکند و به طوری باعث نشاط و آرامش بیشتری میشوند . ترکیب شکلاتی و طلایی ظاهری لوکس و شیک به فضا میدهد . می توان از رنگ مشکلی در اتاق جا شمعی نیز برای انتخاب استفاده کرد . بهتر است که فرش در این ترکیب رنگی دارای بافت نرمی نیز باشد .

 

تنالیته رنگی قهوه ای مشکی و سفید

بهتر است که بدانید و آگاهی لازم را داشته باشید که قهوه ای به خوبی می تواند با مشکی و سفید ترکیب می شود . این ترکیب رنگ یک سبک کلاسیک را برای اتاق ایجاد میکند . هنگام استفاده از سیاه به عنوان یکی از رنگهای اصلی خود ، باید مطمئن شوید که آن را به خوبی با رنگ های دیگر متعادل کرده اید . با ترکیب مشکی و قهوه ای به فضاهای اتاق عمق و جذابیت بیشتری نیز دهید . از این سه رنگ باید با دقت خاصی در دکوراسیون استفاده شود تا فضای کاملا  رویایی و شیک داشته باشیم و انرژی خوبی از فضا بگیریم .

 

ترکیب قهوه‌ ای و کرم

تقریبا می دانید که یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین ست‌ رنگی برای قهوه ای کرم است . اگر به دنبال یک ترکیب رنگی خاص و شیک هستید ترکیب کرم قهوه‌ای انتخاب مناسبی بوده است . استفاده از رنگ کرم به عنوان مکمل رنگ قهوه‌ای نور بیشتری را به فضای اتاق میدهد . استفاده از یک چراغ بزرگ برای فضا آرامش خاصی را القا میکند و افراد بیشتر احساس نشاط و شادی میکنند .

 

 

ترکیب رنگ قهوه ای و قرمز

این موضوع را به اطلاعات خود اضافه کنید که ترکیب رنگ قهوه ای و قرمز بسیار خاص و زیبا میباشد . این ترکیب رنگ باعث افزایش هیجان شده و گرمی خاصی را به محیط القا میکند . به طور کلی در تصویر بالا از سبک روستیک در چیدمان وسایل استفاده شده است . در این طرح بیشتر از چوب در طراحی وسایل خانه استفاده میشود . برای رنگ آمیز دیوار ها میتوان از رنگ قرمز استفاده کرد . این ترکیب نیز باعث افزایش حس فوق العاده عالی در بدن میشود .

 

تنالیته رنگی قهوه ای نارنجی

مطمئنا ترکیب و ست کردن رنگها از قواعد خاصی نیز پیروی میکند . از این نکته غافل نباشید که  وقتی قهوه ای با نارنجی نیز ترکیب شود فضا خاصی را در اختیار ما قرار میگذارد . طراحان دکوراسیون در سبک مدرن با هدف القاء حس راحتی و صمیمیت برای انسان از این ترکیب استفاده میکنند .

در اصل ترکیب این دو رنگ با هم نیز دکوراسیون فوق العاده شیک و آرام بخشی را در اختیار شما قرار میدهد . در مجموع ، برای چیدمان وسایل از ترکیب رنگی قهوه ای ، نارنجی و نسکافه ای استفاده کنید . برای کوسن های مبل از طرح انتزاعی همراه با بافت ساده استفاده کنید .

 

ترکیب قهوه ای و مسی

باید بدانیم که  شکلات تیره قهوه ای ، وقتی با سایه غنی از مس ترکیب می شود ، می تواند ظاهری فوق العاده شیک و مدرن به اتاق شما بدهد . با این ترکیب منحصر به فرد ، می توانید فضایی جذاب و گرم ایجاد کنید که باعث افزایش انرژی شما میشود . این ترکیب رنگ باعث افزایش هیجان و نشاط در خانه نیز میشود .

 

تنالیته رنگ قهوه ای و فیروزه ای

در واقع رنگ فیروزه‌ای جزء رنگ‌ها سرد و روشن شناخته میشود و در دکوراسیون خانه از آن استفاده میشود . با توجه به اینکه رنگ قهوه‌ای جزء رنگ‌های خنثی گرم و تیره است ، علاوه بر این ، دو رنگ قهوه‌ای و فیروزه‌ای مکمل یکدیگر هستند . جالب است بدانید ترکیب این رو رنگ فضایی دلنشین و آرام را برای منزل شما ایجاد میکند .

 

نتیجه پایانی

درنهایت رنگ قهوه‌ ای یکی از پایه ترین و پر کاربرد ترین رنگ در دکوراسیون داخلی خانه است . خانواده رنگ قهوه‌ ای از تیره تا کمی روشن در واقع در اکثر خانه‌ ها جایی به خود اختصاص داده است . ما در این مطلب قصد داشتیم تا دانش شما عزیزان را در زمینه این که دقیقا چه رنگ هایی با قهوه ای ست میشوند و نیز سبک های دکوراسیون خانه افزایش دهیم .

با درک بهتر رنگ و سبک ها میتوانید انتخاب های عالی و هوشمندانه تری در دکوراسیون داخلی خانه داشته باشید . درپایان ، امیدواریم از این دکوراسیون های جذاب و خاص موضوع در این مقاله ایده برداری کنید تا فضای ایده آل تری برای خانه خود طراحی کنید .


منبع : ست رنگ قهوه ای در دکوراسیون منزل  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۱
نگار محمدی

ست رنگی قهوه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی