نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

نوگرنا

آموزش معماری و ساختمان

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

ایده های ناب و برتر خانه های لوکس و ویژگی های آن

چهارشنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۱، ۱۰:۱۰ ق.ظ

در این مبحث پرمحتوا و پرکاربرد میخواهیم راجع به خانه های لوکس صحبت کنیم وشما کاربران گرامی را با ویژگی های مشترک خانه های لوکس آشنا کنیم . حال اگر مایل هستید که خصوصیت های خاص و شیک خانه های لوکس و در عین حال جدید و امروزی را ببینید و درصورت امکان این ایده های لاکچری و با کلاس را به خانه خود اضافه کنید ، این مطلب را دنبال کنید .

توجه داشته باشید که نگاهی گذرا به فهرست املاک و مستغلات اغلب تعدادی خانه را ایجاد می کند که به عنوان املاک (لوکس) یا (مرتبط ) فهرست شده اند . اما بهتر است بدانید که این دقیقا به چه معناست؟ عمدتا دانستن اینکه چه چیزی واقعاً تجمل را تعریف می کند، می تواند سخت و دشوار باشد ، به خصوص با توجه به اینکه ممکن است آنچه شما فکر می کنید لاکچری و شیک است ، آن چیزی نباشد که دیگران آن را لوکس و امروزی می دانند . بنابراین نباید فقط با قیمت یا اندازه خانه تعریف شود، البته اگرچه اینها می توانند برای بسیاری از افراد فاکتورهای بسیار مهمی باشند . پس خانه لوکس چگونه است ؟ دقت داشته باشید که چه چیزی باید ارائه دهد تا واقعاً ارزش چنین عنوانی را داشته باشد ؟

قائدتا یک چیز جالب و چشم نواز در مورد منازل و آپارتمان های لوکس ، اینست که ببینید چه ویژگی ها و امکانات خوب و بدون نقصی در آنها وجود دارد که آن خصوصیات معمولا در منازل معمولی یافت نمی شوند . لازم است بدانید و بدان دقت داشته باشید که هر کدام از خانه های مجلل و شیک دارای پارامترهای مختلف و گوناگونی هستند .

خانه لوکس و پارامتر های آن »

خانه های لوکس

 

هم اکنون دراین دانشنامه ی آموزنده و پرکاربرد ، سعی ما بر اینست که ویژگی ها و امکانات آپارتمان های لاکچری و لوکس را که در سرپناه های معمولی نمی بینید ، خدمت شما عزیزان ارائه دهیم تا ایده بگیرید و آنها را در منازل خود ایجاد کنید .

شایان ذکراست که بدانید و آگاه باشید که اگر تا به حال لیست های موجود در سایت های خانه یابی  را بررسی و شک کرده اید و با تبلیغی برای آپارتمان لوکس مواجه شده اید ، اگر جواب شما مثبت باشد ممکن است فکر کنید  وای، این یکی باید خاص و فوق العاده به روز باشد ! اما دقیقاً چه چیزی یک منزل لوکس را تعریف می کند ؟ آیا بر اساس  قیمت ، موقعیت مکانی ، متراژ مربع یا ترکیبی جادویی و باورنکردن که در آن موجود است شناخته می شود . خوب، برای شروع ، تجمل صرفاً به این نیست که چقدر پول نقد و بودجه کافی در هنگام خرید وارد می کنید .

اگر بخواهید بدانید ، به طور معمول تعیین یک تعریف دقیق و مناسب که چه چیزی می تواند لوکس بودن منزل را به تصویر بکشد  ، کمی سخت و دشوار است ، زیرا خانه های نفیس و مجلل معمولاً ویژگی های مشترک خاص و منحصر به فردی دارند که غیر قابل پیش بینی است . بنابراین، چه به دنبال خرید یک مکان مجلل و شیک باشید و چه فکر کنید که آیا می توانید حفاری های فعلی خود را با چنین عباراتی مجلل و شیک و درنهایت لوکس تر توصیف کنید ؛ این مقاله میتواند تا حدود بسیار زیادی کمک دست شما باشد .

همیشه این نکته را در نظرداشته باشید که خانه‌های لوکس اغلب بسیار بزرگ و زیبا هستند و ترجیحا از مصالح ساختمانی درجه یک و فوق العاده ای ساخته شده‌اند ، دارای دکوراسیون با کلاس و آنتیک هستند و امکانات رفاهی فراوان و متنوعی دارند . به مراتب می توان گفت که در این خانه هر آنچه به آن علاقه دارید را می توانید پیاده سازی کنید و از تماشای آن لذت دوچندانی ببرید . 

در حالت کلی می خواهیم بگوئیم که مطالعه این پژوهش پرمحتوا خالی از لطف نیست .

 

ویژگی های خاص خانه های لوکس

دقت نمائید که اگر بخواهید خانه لوکس رویایی و به دل نشین خود را توصیف کنید، ممکن است مکانی عالی و دنج در ساحل، متراژ وسیع یا مواد گران قیمت مانند سنگ مرمر یا چوب های سخت عجیب و غریب را تصور کنید . در این مواقع باید گفت که شما در مسیر خوب و درستی قرار گرفته اید! حال بیایید با هم نگاهی اصولی و دقیق‌تر به فهرست ویژگی‌های خانه لوکس بیندازیم تا کاملا مشخص شود که چه چیزی می تواند یک خانه لوکس شیک و با کلاسی را بسازد.

 

استخر لپ

معمولا بسیاری ازصاحب خانه ها هستند که دوست دارند بعد از بیدار شدن از خواب درون یک استخر شخصی خود شنا کنند و در کنار آن مسافت زیادی را طی نکنند و ترجیحا نزدیک به منزل باشد ، در این مواقع ، استخر لپ برای دارندگان اقامتگاه های نفیس و بزرگ بهترین انتخاب است . خوشبختانه با این سازه خوب و عالی دیگر نگران هدر رفتن فضای حیاط خود نیستید و نهایت استفاده را از آن می برید . خوب است بدانید که استخرهای تک لاین این معضل را برای مالکان فعالی که از شنا روزانه لذت می برند ، اما نگران پرت شدن محوطه سبز خود هستند حل کرده است .

این موضوع نیز ناگفته نماند که نصب این استخر ها زمان زیادی را هدر نمی کند و همچنین هزینه بسیار کمتر و مقرون به صرفه تری را نسبت به همتایان بزرگتر خود دارد . درمجموع می خواهیم بگوئیم که شنا کردن در این آب آرام و لذت بخش تمام انرژی و نیز پالس منفی شما را به طرزعجیبی کاهش می دهد .

 

سینما خانگی

خوشبختانه این یکی از آن ایده‌هایی است که بیشتر ما به آن علاقه داریم و دوست داریم به آن دست پیدا کنیم ، اما بیایید با هم صادق باشیم، تعداد کمی از ما می‌توانیم برای شروع چنین سینمای خانگی داشته باشیم . اما این نکته را مرنظر داشته باشید که اگر منزل شما به اندازه کافی لوکس است و می خواهید کودک درونتان را سرگرم کنید و بیشتر زرق و برق در آن بکار ببرید ، حتماً به سراغ یک سینمای خانگی شیک و با کلاس بروید . این یک انتخاب معقولانه و هوشمندانه  برای کسانی است که به دنبال سرمایه‌گذاری در چیزی هستند که هم زیبا و هم سودمند است .

همچنین برای تجهیز و تکمیل این مکان خوب است که از چراغ های دیواری لوکس ، مبلمان های راحتی رمانتیک و دوست داشتنی که باب میل خودتان است و چند باند مناسب و ایده آل استفاده کنید . این نکته را به خاطر بسپارید که برای درک بهتر نحوه چیدمان مبلمان راحتی در اتاق تی وی روم می توانید از مقاله های ما کمک بگیرید .

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۱۷
نگار محمدی

خانه های لوکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی